| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5 med BMW Sport Club
|
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (12348 totalt) |
|
Re:
Att köra den till någon som kan fixa den har jag gjort...den står hos ace och har gjort så sen i höstas. Kan dom inte laga den kommer den att säljas i reservdelar då jag inbillar mig att den är värd mer sönderplockad än ihop och går halvdant. Man kanske skulle se om man kunde få tag på en gammal org.motor och sätta i den och sälja den i så fall..får väl vänta och se vad Dennis dom blir. Nu blev ju det här väldigt off topic...sorry för detta....skall inte upprepas.
_________________ Stefan Alm |
||||||||
|
Re:
Japp, fyrhjulsdrift är lite långsammare, när man skall köra slalom mellan rullande Mini's
Re:
ok, då är sambon anmäld hon med nu! Tack för infon. |
||||||||
|
Alles klar!
Anmäld, betald och hjälmen på! ... fast däcksvärmarna är fortfarande på!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||||
|
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||||
|
Re: Anmäld
ring sbf och be att få inbetalningskort och betala omg, spara kvitto på inbetald licens avgift och ta med till körning om dina kort inte hinner komma! Vilande är lika med obetald. Härligt att det var fler än jag som var sugen på att köra kullen!
Kom igen nu resten vi ska bli +25!!!! _________________
|
||||||||
|
|
||||||||
|
ang kinnekulle
tjena kan vem som helst komma och åka på eran gemensamma träff vad kostar det iså fall osv, jag har en bmw e30 som jag åker bana med å det hade vart kul å åka lite på kullen har åkt där en del kan man säga jag har även gällande sbf licens mvh Daniel _________________ Daniel andreasson, tjörn |
||||||||
|
Re: ang kinnekulle
Hej! Du kan läsa mer om vad som gäller här: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Tyvärr tror jag det är fullsatt redan på Kinnekulle men vi har fler tokigt trevliga träffar! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Vi på TWS Däckservice kommer till Kinnekulle med våran trailer.
Vi kommer att ha med oss ett gäng däck i olika dimensioner, men vill du vara säker på att få dina däck rekommenderar jag att förbeställa dom. I Samarbete med BMW Sport Club får du förutom ett kanonpris på däcken även fri montering av dessa på banan! Det kommer att finnas begränsad kapacitet så boka i tid. Vi kommer ha 2st depåplatser med domkraft, pallbockar, dragskaft och hylsor. Du som vill ha däck monterade, monterar av dessa från bilen själv. Vi har även med oss oljor från MOTUL. Vi har inte hela sortimentet men är det någon speciell ni vill ha går det bra att förbeställa dessa. Du som ska med till Kinnekulle får 25% rabatt på Motuls Sortiment! Du kan betala med Kort eller Kontanter Vi kan även erbjuda tillsammans med Resurs Bank räntefri avbetalning. Om du betalar av på 4 månader så tillkommer inga som helst avgifter! Kontakta mig via PM eller 08-7165258 Prislista på R-Däck hittar du på www.twsdack.se/rdack.xls Mvh Nelzon TWS Däckservice __________________ _________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||||
|
Vi är ett gäng långsamma bilar från Bayern som utgår ifrån Trollhättan trakten tidigt på morgonen, lite samåkning kanske hade funkat? En av oss är ju trailerqueen så vi tar det lugnt
Ulrich kan ju plinga om det låter intressant, numret finns i off topic telefonnummertråden
Tänkte kolla om det är ok att komma och kolla(antar att det är det
) man vill ju inte bli stående vid entreen för man inte ska köra själv? Tänkte minska min abstinens lite genom att kolla andra innan min bil blir reggad...
_________________ Jonne Carlsson Fiesta Xr2 113hk Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk Mitsubishi Galant V6 163hk |
||||||||
|
Utan att ta dom olika besluten är jag tämligen övertygad om att du är hjärtligt välkommen att kika på när vi kör, vem vet kanske vi har en framtida medlem?
I värsta fall får du parkera utaför området och traska in men det kan man kanske ta. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5 med BMW Sport Club
|
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (12348 totalt) |