Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6170 besök totalt |
ok vi är nu 5 pers, så kom igen nu ett par till kanske är sugna. Om vi ska få till det bör vi vara några till, så kom igen nu alla glada
![]() Alla kan komma, nybörjare som rutinerade banåkare. Psykningarna ovan är intte alls allvarliga om nu någon känner sig lite osugen p g a det. Detta är bara en kul grej kompisar emellan och inte blodigt allvar. Med förhoppningen att ingen känner att det verkar för allvarligt och därav inte vill köra. Det kommer bli en riktigt kul dag på Gellleråsen vill jag lova ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Petter, det verkar inte bättre än så..tangentbordsrejsers
![]() Nåväl nu är vi 8st, ett kul gäng. Det finns plats för 4-5 personer till. Har bjudit in ett fullblodsproffs oxå. Så vi kan studera hur ett optimaltvarv ska se ut..efter att han tar pole ![]() ![]() Dock inte alls säkert att han kan komma, men den som lever får se. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Vi riktiga "race fantaster" tävlar på riktigt denna helg... |
||||
Re:
Hörde att du skulle vara med magnus. Skoj, det är ju roligare för mig att komma sist om det är duktiga förare med ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||
Hade vart klockrent om det inte vart så tomt i plånboken. Jävla bil att dra stålar..
om det händer fler gånger i sommar med lite framförhållning är jag gärna på iaf. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
Re:
race som race, eller hur tänker du nu? ![]() ![]() Vi sitter inte nere på ballbreaker och spelar på simulatorn om nu någon trodde det ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Synd Filip, det får bli nästa gång. Det var kanske lite kort framförhålling på detta race, därför var det oxå rimligt prissatt. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Hade jag haft pengar på kontot så hade jag slagit till!
Fick tillfälle att köra en av dessa bilar i höstas på ett liknande evenemang och det var Skitkul enkelt sagt! ![]() mvh Mattias _________________ Mattias Ekholm Kör: Audi A3 -15 Körde: Smart ForTwo -07, BMW z3 2.8 coupe -98 |
||||
Race i lika bilar
Hur kul som helst!!! ![]() Synd att man e MITT uppe i flyttande av hus /firma /garage...rejs grejjor/ byggfirma... ![]() ![]() Hoppas på ett annat datum i sommar....!! ![]() Mvh Mattias med flytt lådor under armarna!!! ![]() _________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||||
Re:
Ja! Skitkul om vi blir några till ![]() ![]()
Jag snackade med Gaute om det och ingen av oss var säkra, vi gissade att det nog är 6% men som sagt... gissningar. Bohlins vet. _________________ ![]() |
||||
Hej igen, vi är nu 11st och det finns således plats för två till. Dock bör man omg kontakta mig om man vill med i detta skede då jag har en kille redan som ska bestämma sig i morgon.
Nåväl kul med fullt startfält! Vi kommer med all säkerhet köra fler liknade event. Jag har nu fått bekräftat att en banrekord hållare gör oss sällskap på banan, han är med och kör race med oss ![]() ![]() Jag antar att det är 6% moms. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Kul Evers ![]() Du har PM. Nu är det fullt startfällt, 13 bilar. Ett proffs vs 12 glada amatörer. På Prispokalerna står det.. Pro vs Joe ![]() ![]() Vad har ni andra för taktik. Själv har jag hårdbantat. Det borde väl ge nåt tycker jag ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6170 besök totalt |