Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4675 totalt) |
Tokiga fransmän.. Konstiga skruvar och konstiga bilnamn. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Hmm, jag har ju tänkt att köpa en stor Biltema sats och köpa tänger och andra mer krävande verktyg av bra kvalitet. Ska spendera rasterna på jobbet imorgon med att se hur billigt jag kan sälja till mig själv.. ![]() Kanske finns nåt vettigt så att jag kan köpa hela satsen av bra märke. Vill ju inte behöva bli förbannad när jag står och skruvar för att jag har varit dumsnål ![]() Efterlyste ju bilder på era garage, ingen som vill bidra med lite inspiration? Kan ju inte vänta på att Thimell & Co ska ta upp det i programmet ![]() ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||||
Kolla i denna tråd ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Biltemas fasta nycklar är finfina! Köpte en uppsättning för många år sedan och den har tampats med tonvis av rostiga bultar på min gamla 242'a!
![]() ![]() Så jag håller med andra här, många av Biltemas saker är bra, andra är skit. Deras Volvoreservdelar funkar tex. finfint för gatbruk! En annan positiv sak med Biltema är att det är ett sånnt enormt lågbudget-skräp-varumärke hos många, så det är kul att använda Biltemaprylar bara för sakens skull! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4675 totalt) |