Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Forsa 3 demo släppt!
<<   1, 2
6678 besök totalt
Alfons
Växjö
Här sen Jun 2005

Det gäller ju att hänga med i den tekniska utvecklingen, så idag har jag införskaffat ett Xbox 360
Forca 3 köpte jag naturligtvis och ratt kommer i veckan. Än så länge kör jag bara en Fiat Abarth, men har bara hunnit spela en timme.

Kunde vara kul att köra mot likasinnade från rejsa Men jag hittar ingen tråd om onlinespelande för xbox 360...?

Näsum
Här sen Apr 2006

har oxå forza3 på ingång till xboxen och är oxå sugen på att köra en rejsaliga

ex-BMW CS #7228
ex-BMW SC #770
Citera
fridh
Stavanger Norge
Här sen Jul 2004

det är inte säkert att alla sitter på Live! till boxen. själv gör jag det inte då boxen är flashad.

men oj va kul forza är

Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

Racetec skrev:

Är gärna med och fixar någon liten serie för glada amatörer om intresse finns. Vi är ett gäng som plockat fram lite kul reglementen, som t.ex. Super 1600 med små shoppingbilar med max 1600cc, Camaro Cup med IROC-Z:an från 80-talet (givetvis med gamla svenska racelackeringar såsom Kamasa Tools och Uno-X ), ERCup-liknande serie med enklare bilar i C-klass, BMW Cup samt annat kul. Långlopp på Ringen ligger varmt om hjärtat thumbs up

Kommer en liten hemsida så fort jag får tid över.

Svenska Wankelregistret
Citera
Alfons
Växjö
Här sen Jun 2005

Re:

Klurax skrev:
Racetec skrev:

Är gärna med och fixar någon liten serie för glada amatörer om intresse finns. Vi är ett gäng som plockat fram lite kul reglementen, som t.ex. Super 1600 med små shoppingbilar med max 1600cc, Camaro Cup med IROC-Z:an från 80-talet (givetvis med gamla svenska racelackeringar såsom Kamasa Tools och Uno-X ), ERCup-liknande serie med enklare bilar i C-klass, BMW Cup samt annat kul. Långlopp på Ringen ligger varmt om hjärtat thumbs up

Kommer en liten hemsida så fort jag får tid över.

Låter jättekul! Du får gärna lägga till mig. Jag PM:ar dig mitt nick.
Fast jag kör som man gör när man inte är van vid tv-spel och bara spelat en dag...
Jag testade lite onlinespel igår. Kom trea en gång, men annars kom jag sist eller näst sist.
Är det kotym att man inte kör på eller prejas? Min bror sade att man måste köra fint, men jag
blev prejad ganska mycket tycker jag

Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

Alfons skrev:
Låter jättekul! Du får gärna lägga till mig. Jag PM:ar dig mitt nick.
Fast jag kör som man gör när man inte är van vid tv-spel och bara spelat en dag...
Jag testade lite onlinespel igår. Kom trea en gång, men annars kom jag sist eller näst sist.
Är det kotym att man inte kör på eller prejas? Min bror sade att man måste köra fint, men jag
blev prejad ganska mycket tycker jag

Ska lägga till dig nästa gång jag spelar (blir nog imorgon). Jag heter Klurax på Live också.

Det är gentlemannaracing som gäller när vi kör. Visst händer det att det smäller ibland, men sånt händer. Huvudsaken är att ha kul och visa respekt mot andra på banan, resultat är oviktigt! Vi brukar surra en massa racing, bilar och annan dynga medan vi kör (OBS! risk för låg humor framåt helgerna... ). Publika lobbys är alltid bara folkrace, så det undviker jag helt och hållet sedan flera år tillbaka.

Svenska Wankelregistret
Citera
Racetec
Näsum
Här sen Apr 2006

låter skoj, jag får antagligen mitt Forza3 imorrn, ska försöka få igång mitt Live oxå så kanske vi kan dra ihop lite folk thumbs up "

långlopp på ringen låter riktigt skoj

ex-BMW CS #7228
ex-BMW SC #770
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004

ojoj... måste ta och köpa Forza3 hör jag, är gärna med på en liga...

Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

Racetec skrev:
låter skoj, jag får antagligen mitt Forza3 imorrn, ska försöka få igång mitt Live oxå så kanske vi kan dra ihop lite folk thumbs up "

långlopp på ringen låter riktigt skoj

oj, vilket kacklande det kommer bli då! 2st rejsa.nu:are från BMW SC som åker diamantsvart 325 E36 på bana i samma lobby... (Ultura är stammis på våra race).

Finns f.ö. gratis tunes (OBS, inga inställningar, bara rätt delar till bilarna) till Super 1600/JTCC-bilarna på min storefront. Dom kostar ca 60-70 tusen att bygga. Sno tune:en och plocka bort delarna, installera sedan alla delar igen (kostar inget) och gör en egen inställning.

Svenska Wankelregistret
Citera
Alfons
Växjö
Här sen Jun 2005

Forsa 3 demo släppt!
<<   1, 2
6678 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande