Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 6678 besök totalt |
Det gäller ju att hänga med i den tekniska utvecklingen, så idag har jag införskaffat ett Xbox 360
![]() Forca 3 köpte jag naturligtvis och ratt kommer i veckan. Än så länge kör jag bara en Fiat Abarth, men har bara hunnit spela en timme. Kunde vara kul att köra mot likasinnade från rejsa ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
Re:
Är gärna med och fixar någon liten serie för glada amatörer om intresse finns. Vi är ett gäng som plockat fram lite kul reglementen, som t.ex. Super 1600 med små shoppingbilar med max 1600cc, Camaro Cup med IROC-Z:an från 80-talet (givetvis med gamla svenska racelackeringar såsom Kamasa Tools och Uno-X ![]() ![]() Kommer en liten hemsida så fort jag får tid över. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
Låter jättekul! Du får gärna lägga till mig. Jag PM:ar dig mitt nick. Fast jag kör som man gör när man inte är van vid tv-spel och bara spelat en dag... Jag testade lite onlinespel igår. Kom trea en gång, men annars kom jag sist eller näst sist. Är det kotym att man inte kör på eller prejas? Min bror sade att man måste köra fint, men jag blev prejad ganska mycket tycker jag ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
Re:
Ska lägga till dig nästa gång jag spelar (blir nog imorgon). Jag heter Klurax på Live också. Det är gentlemannaracing som gäller när vi kör. Visst händer det att det smäller ibland, men sånt händer. Huvudsaken är att ha kul och visa respekt mot andra på banan, resultat är oviktigt! ![]() ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
oj, vilket kacklande det kommer bli då! 2st rejsa.nu:are från BMW SC som åker diamantsvart 325 E36 på bana i samma lobby... ![]() Finns f.ö. gratis tunes (OBS, inga inställningar, bara rätt delar till bilarna) till Super 1600/JTCC-bilarna på min storefront. Dom kostar ca 60-70 tusen att bygga. Sno tune:en och plocka bort delarna, installera sedan alla delar igen (kostar inget) och gör en egen inställning. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
_________________ Lasse Alfons |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 6678 besök totalt |