Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 20332 besök totalt |
Tackar för ett bra arr. på bandagen. bra ordning och genomförande.
![]() ![]() Fick väl inte åka så länge men kul så länge det varar. Får väl tacka Rolf och Ingmar för beisitteriet. Alltid kul att vara kringflygande vante i passagerarstolen. C u next year. _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
"Faster than a Viper" ändå är vipern före... ![]() Inga bilder på bimers förutom Loaded? (Syftar främst på min egen, e30:n utan bur.) _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||
Verkligen en kanondag! Trevligt folk och roliga bilar. Kul att testa instruktörsrollen också. Det är inte lätt att förklara hur man tänker alltid.
![]() ![]() ![]() ![]() Tack till Mia och Matz för ett väl genomfört evenemang! ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Måste också tacka för en kanon dag med mycket köra
![]() ![]() Har lite film som jag ska lägga upp, det är kameran som sitter på "pryo" taket Fäste bulletcameran i en sådan dära grej som man lyfter glasrutor med, kommer inte på vad det heter men det funkar perfekt. Fast den riktiga pryon körde den blå Z4:an ![]() _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||
Får tacka för en väldigt rolig dag med en rolig blandning av bilar! Själv så kom jag igång väldigt bra runt lunch tid och det kändes hur roligt som helst och jag bara pressade och pressade
![]() ![]() Bilder på 996 Turbo silver med röd inredning skulle vara roligt att ha om någon har, samt den gula 993 RS. Ska försöka komma tillbaka nästa år, bra jobb av organisatörerna. Men ett schema med klocka skulle nog inte skada då man inte alltid har koll på vilka det är som kör. Annars väldigt bra! _________________ Joakim Träff |
||||
Vill också passa på att tacka för ett mycket roligt dag.
Jag uppskattade "banvandringen" mycket. Dels fick man en blick av banan, samtidigt som man fick lite morgonjympa. Att jag sen aldrig hittade den där j*vla maskrosen är en annan histora ![]() Sen borde ni förbjuda all snabbflyttning av banan, två gånger kom jag över ett krön och märkte att det inte fanns nån bana kvar där. Jag är säker på att den fanns där varvet innan. Så nån måste ha flyttat på banan precis efter jag passerade där. Att jag kan ha haft totalt fel spår tror jag inte ett dugg på ![]() _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||
Re:
Säg som det är istället: Min bil går så sakta så jag somnar på långa rakan. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Vi som är snabba klarar oss med 1/2 - timme. F-n, jaga hela da'n, när det finns annat att göra. Öka tempot grabben!!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Liten provsmak på mina bilder, resten av bilderna (151 st) hittar ni HÄR --> http://www.coffe.dk/gallery/cars09/090926_snowdragon_kinnekulle/index.html
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.coffe.dk/gallery/cars09/090926_snowdragon_kinnekulle/index.html |
||||
tack matz o mia för att man var välkommen som publik
![]() tyckte det verkade som ni fick till ett klockrent arrangeman , nu fick man mer blodad tand för banåka ![]() Mvh/Jocke ![]() _________________ Joakim johansson |
||||
Re:
Riktiga schysta bilder ![]() ![]() Men det verkar som flaggvakten smiter från sin ansvarsfulla uppgift hmm ![]() ![]() ![]() |
||||
Vill börja med att tacka arrangörerna för en jättebra träff, och tack till Johan som var min instruktör under dagen!
Mats / Mia, hoppas ni kör fler events nästa år, kommer utan tvekan komma i så fall! Coffe, du sitter inte och trycker på fler bilder på den långsamma röda Nissan 200sxen eller? ![]() Du kanske har möjlighet att skicka över ett gäng i så fall? Smäcka över ett PM eller mail (robin@inderberg.se).. /Robin _________________ Robin Inderberg |
||||
Re:
Jag vill speciellt tacka "gladiatorn" för att våra flaggvakter fick var sin åktur i Loaded! ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 20332 besök totalt |