Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2009-10-24 5-papp+/slc/citroen Mantorp
<<   1, 2, 3   >>
8402 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Marcus Gustafsson skrev:
ButterflyRacing skrev:
Är det körkortskrav i 5-Papp...

Enligt (o)säkra () källor räcker det med SMA-licens.
och sådan har jag ju, men inte den där andra grejen... Så till helgen ställer jag mig utmed E4'an i Sthlm och hoppas på att tills nästa helg ha fått lift ner.

körkort är onödigt......

förresten är det någon som vet hur det är med fortkörningar i frankrike?? har blivit fotat med blixt 2gånger nu på 3dagar...... lömska dom där fransmänner med små jävla kameror som inte är förvarnade alls eller speciellt synliga heller...... till saken hör då att jag kör tysk hyrbil... (skvallrar Sixt då om vem som hyrde den?)

VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

Re:

Fredrik - SLC skrev:
Marcus Gustafsson skrev:
ButterflyRacing skrev:

och sådan har jag ju, men inte den där andra grejen... Så till helgen ställer jag mig utmed E4'an i Sthlm och hoppas på att tills nästa helg ha fått lift ner.

körkort är onödigt......

förresten är det någon som vet hur det är med fortkörningar i frankrike?? har blivit fotat med blixt 2gånger nu på 3dagar...... lömska dom där fransmänner med små jävla kameror som inte är förvarnade alls eller speciellt synliga heller...... till saken hör då att jag kör tysk hyrbil... (skvallrar Sixt då om vem som hyrde den?)

Har varit fotad i mitt hemland med Fransk hyrbil ett antal gånger genom åren, har aldrig hört från dem.
Skulle ändå inte rekommendera at köra ständigt mycket över gränsen i frankrike nuförtiden. Dem har blivit hårdast i Europa typ...

Spelwilly
Halland
Här sen Feb 2008

Re:

VincentM skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Marcus Gustafsson skrev:
ButterflyRacing skrev:

körkort är onödigt......

Har varit fotad i mitt hemland med Fransk hyrbil ett antal gånger genom åren, har aldrig hört från dem.
Skulle ändå inte rekommendera at köra ständigt mycket över gränsen i frankrike nuförtiden. Dem har blivit hårdast i Europa typ...

Jag blev själv fotad i Tysklad i veckan (två gånger) Brukar de skicka till Sverige?

Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005

Re:

Spelwilly skrev:

Jag blev själv fotad i Tysklad i veckan (två gånger) Brukar de skicka till Sverige?

Ja, men Du är inte tvungen att svara Willy :-)

(F.o.m. 2010 kommer sannolikt Sverige att driva in trafikböter genererade inom EEC. Förslag ligger.)

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Nu är det 24 bilar anmälda totalt till Mantorp varav 13papp+ thumbs up får vi in 2st Kebaber eller snackas det bara

Då blir det långa banan vilket vore kul.
Citera
p-bobban
Norrköping
Här sen Jul 2009

En liten dum fråga är grindarna öppna så man kan komma förbi en sväng och glane lite på racen

Kanske någon av er som har lite rejsa klistermärken med er till Mantorp?
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

p-bobban skrev:
En liten dum fråga är grindarna öppna så man kan komma förbi en sväng och glane lite på racen

Kanske någon av er som har lite rejsa klistermärken med er till Mantorp?

det är bara att komma... välkommen...

Kohle
Partille
Här sen Okt 2007

Är grindarna öppne på fredagkväll så att man kan komma in o börja rigga en depå förresten?

Alfa Romeo GTV6
Ducati 750 SS
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Kohle skrev:
Är grindarna öppne på fredagkväll så att man kan komma in o börja rigga en depå förresten?

jadå..... jag är där vid sex-sjutiden eller något....

Raz
Stockholm
Här sen Nov 2004

Nu är vi anmälda också! Ses på lördag

Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Finns det tankar på att åka långa banan'?

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Re:

ButterflyRacing skrev:

Läs på SLC.se

27bilar anmälda varav 17st 5papp+ vid 30st bilar blir det långa banan. (Hadde för mig att det stog 25bilar).
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Björn skrev:
ButterflyRacing skrev:

Läs på SLC.se

27bilar anmälda varav 17st 5papp+ vid 30st bilar blir det långa banan. (Hadde för mig att det stog 25bilar).

trodde verkligen det skulle bli över 30 bilar..... för cittrorna skulle vara 20st .... Och det har varit en lite besvikelse mot utlovat...... men å andra sidan så har det kommit till fler 5papp är jag trodde.... Och det är ju mer positivt för framtiden iaf........

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Nu gäller det bara att få kontinuitet på racen så vi redan i vinter kan planera nästa sommar
Kan vi köra race någon vardag? Vad säger ni andra? Eller bara en till galen ide från mig, har fått för mig att det är billigare med banhyra då. Kanske starta på söngskvällen för att gå i mål någon gång på måndagen efter att något annat race är klart på söndagen?
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003

Nytt team, samma märke.

Förhoppningsvis kommer det minst tre till team så att det blir långa banan.

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Spelwilly
Halland
Här sen Feb 2008

Re:

RBC-Lars skrev:
Nytt team, samma märke.

Välkommen ombord, saknas det bara tre team borde det gå ihop att köra långa banan (eller vad säger du Fredrik)

Allt är klart med bilen (kanon bromsar för en gångs skull) och jag sätter kurs mot Mantorp kl 14.

Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Spelwilly skrev:
RBC-Lars skrev:
Nytt team, samma märke.

Välkommen ombord, saknas det bara tre team borde det gå ihop att köra långa banan (eller vad säger du Fredrik)

Allt är klart med bilen (kanon bromsar för en gångs skull) och jag sätter kurs mot Mantorp kl 14.

jo det saknas 3 team tyvärr........ Och nu blir det nog svårt att hitta dom..... men 27 bilar på korta banan kan bli jäkligt kul det med.... intensiv racing med många omkörningar...... thumbs up

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Känns som man ska få åka hem med ännu bukligare bil. thumbs down Hur mycket extra behövs för att få till långa banan?
Citera
Stephan B
Åkersberga
Här sen Mar 2004

Kommer också! Citroen Norrort med en Xantia V6
Ska bli skitkul.

Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Björn skrev:
Känns som man ska få åka hem med ännu bukligare bil. thumbs down Hur mycket extra behövs för att få till långa banan?

just nu så behövs det 10-12st flaggvakter extra om vi ska åka långa banan....... Och det är svårt att hitta så här sent för mig när vi bestämde att vi skulle köra korta då antalet inte var så många som jag satte gränsen på.

och så är det roligare med korta när det inte är så himla många.....

ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

Fredrik - SLC skrev:
Björn skrev:

just nu så behövs det 10-12st flaggvakter extra om vi ska åka långa banan....... Och det är svårt att hitta så här sent för mig när vi bestämde att vi skulle köra korta då antalet inte var så många som jag satte gränsen på.

och så är det roligare med korta när det inte är så himla många.....

Till och med jag....som hatar korta banor...tycker det är lite sent att ändra.
Givet vis vill jag helre åka lång.....om det fixar sig med presonal.

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Inför träffar
2009-10-24 5-papp+/slc/citroen Mantorp
<<   1, 2, 3   >>
8402 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande