| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Francophilia -04 - Kinnekulle 5/9
|
<< 1, 2 4354 besök totalt |
Jaha är det så man ska göra?
Ska tänka på det nästa gång. Fast jag har klarat mig bra hittills. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Det är ett försök att fylla hela bantiden med meningsfull körning utan att det klingar av mot slutet, dvs att ha instruktörsledd utbildning första halvan av träffen. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Du har helt rätt! En mer instruktionsbetonad del i början av dagen är inte dumt! Kör för att lära på de tidiga passen. Läs av andra förare kolla spårval och bromspunkter, känn på material och dig själv. På de senare passen satsar man lite mer och har kanske större möjlighet till detta också iom att färre förare väljer att stanna så länge. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Jo det var i de banorna jag tänkte, utgår man från att det inte blir någe medåkande och det till slut blir så - ja då är det bara att tacka. okej, detta blir för mig första "banträffen" frånsett Emmaboda - men då körde man en och en som sagt. Medverkar på förarträningen, kanske kan få några tips av BigBrother (syftade på storebror Egeland). (Föresten, kommer lillebror Egeland vara där under söndagen? Längesen man tjötade med dig, annars ses vi på Karlskoga hoppas jag!) Verkar positivt iaf. så jag kommer! Ses på kullen då, ha det så bra tills dess! MvH _________________ Mattias Nordenström |
||||
|
OT: syftade faktiskt inte på trosorna utan att det verkade som du lagt in en avatar som var helvit o 800x600pixlar när jag tittade förra gången.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() |
Inför träffar
Francophilia -04 - Kinnekulle 5/9
|
<< 1, 2 4354 besök totalt |