Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4913 besök totalt |
Re:
Ska jag komma innom imorgon? _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Re:
Japp , såg eran anmälan precis..... så ikväll har det kommit ytterligare 2 anmälningar som inte finns på start-listan än...... Och det är nog ingen omöjlighet att det kommer till några fler med.... fast jag måste säga att det är kul om det kommer fler, men jag uppskattar jättemycket om man kan anmäla sig 1-2 veckor i förväg minst......... många föranmälningar drar fler tävlande, och få föranmälningar får folk att inte göra klart bilarna och komma....... |
||||
Re:
_________________ Dmitriy Bokarev [Red Star][Rattens Riddare] |
||||
Re:
![]() Nu är bilen klar precis och det blir samling 7,30 imorn för att packa lite verktyg å sånt ![]() _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||
Re:
Du är en klippa Martin. Jag putsar av kavajen och kommer på morgonen ![]() _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Det kan bli lite försenat imorgon.... kom precis hem från akuten med ett avskuret pekfinger.....
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4913 besök totalt |