Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9751 besök totalt |
Angående skins är det påtalat sen första tråden skrevs, det står om skins i både Regler tråden och Anmälnings tråden och har någon missat detta har den personen tyvärr ej läst trådarna ordentligt. Hur enkelt som helst att ha en zippad fil som det alltid har funnits i SRM att ladda ner och lägga in, de som måste köra med orginalskins får göra samma sak som vi andra. Ladda ner filen och lägga in, sedan får dessa göra som alla andra som ej kan göra skins och det är att snällt fråga de som kan göra skins om hjälp med ett. Så får jag göra och har gjort så hela tiden. Rolle har alltid ställt upp när jag frågat och gjorde även skins åt mig när jag ej var med i SRM ett tag och det är jag innerligt tacksam för (tack än en gång Rolle). Angående Windows 7 och de problemen har jag personligen ingen lösning förutom att det alltid har varit småstrul med nya operativsystem i och med spel och program, lösning på sånt brukar komma rätt så fort ändå.
Tänker ej diskutera detta mer utan följer Niklas direktiv, finns ingen anledning att lägga energi på det. Hur det än blir så kör jag med #13 eller #25 ![]() |
||||
ja, det står ju inte i reglerna,
men vi har ju pratat om skinn flera gånger i trådarna, så folk borde varit medvetna om det... Visst är det förståeligt att det blir jobbigt för en del med en extra obligatorisk nerladdning, hade ju varit bättre med "customskins" som inte är tvunget att hämta, synd att denna mod inte funkar så _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
24 oktober skrev jag:
om ni vill göra egna skins är det väldigt viktigt att ni gör på rätt sätt. Titta hur den som gjort modden lagt upp det i Team-mappen. Det är inte riktigt som man brukar göra. Här hittar ni templates: http://www.nogripracing.com/details. Han skriver så här: You should observe any car team folder that comes with the mod to check its structure and also its .ini or .car file and you will find out that these cars are a bit different from the original GTREvo cars. You must give a number (for example 09099_***) to the body and windows files you painted. The other files to include in your car folder - namely, the helmet and bodysuit - also need to start with an identical number. Basically, your files must follow the name structure of the mod's car teams folders. För att förtydliga. Ni som inte vill göra skins behöver inte göra det. Det är frivilligt. Jag kommer samla alla skins i en zip-fil som ni får ladda ner o lägga in. Det är inte svårare än den mod o bana som ni precis lagt in. Eftersom det är lite kort om tid så kör vi med dem från nästa rejs. Eftersom de som inte kan vara med på ett rejs skriver om det i tråden så kan ni som är reserver hoppa in med denne persons bil. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Greit at det har vært skrevet om i forumet, men jag leser inte alla innlegg her, og jag fant inget om det i reglarna. jag har inget problem med om folk vil kjora egene skin, bara fint med et fargerikt startfelt, men alla er ikke lika bra på dator, derfor har jag inte lyst til å rota med det nå, men er ok og ordna til nesta gang. ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||||
Re:
Lycka till i racet oyvind ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Det stämmer bra det!
OBS att alla börjar på 20 kg vikt! Precis som förra säsongen. Sen får man mer eller mindre baserat på placering mm. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Här är de skins jag fått in hittils. JAg har startat en server med dem så att ni kan testa.
http://www.megaupload.com/?d=HVJEIRS Packa upp dem under GameData/Teams/Porsche Mobil 1 Supercup/ _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
|
||||
Glömde skriva att det var jag som tabbade mig och la mappen fel, funkar klockrent och ännu bättre nu med nytt grafikkort
![]() ![]() |
||||
Skönt att det blev lite längre paus tills nästa race, i morgon ska jag tatueras på höger underarm
![]() ![]() |
||||
Aintree-loppet ska ju köras om som ni alla vet. Meningen var den 13/1.
MEN tyvärr har det dykt upp förhinder så vi måste skjuta på det till nästföljande lopp tyvärr! ![]() Måndagen den 18/1 alltså!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9751 besök totalt |