Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4616 besök totalt |
Nä nu... *fult ord* skåningar! ![]() |
||||||
Det har du förstås alldeles rätt i. Man vill ju inte vara en sådan som gnäller på att folk gnäller... ![]() ![]() Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Det är väl ingen som har kräkts? ![]() Vi konstaterar bara att det var bättre förr, men de flesta (inklusive undertecknad) verkar fortfarande tycka att Motorjournalen är ett sevärt och underhållande program! Förr tyckte jag att varje reportage var intressant, men nu händer det allt oftare att jag sitter och gäspar. Men som sagt, det är fortfarande lååångt kvar till Prestandas bottennivå. ![]() _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||||
Men sluta nu, jag vill juh veta > ![]() ![]() |
||||||
Jaja, det går hitta många exempel...... ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||
"Jänkebil" ![]() Finns hur många exempel som helst som man kan dra, Kristians var bra ![]() Lennart: Zündapparna gick alltid bra, Puch gick enbart alltid ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||
hehe nästa gång jag fått huggorm till frukost ska jag ta passivitetspiller efteråt..... ber om ursäkt om jag retat någon *rodnar* _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||||
Nä, det uttalas faktiskt Poch! (Med o:et som i "Bo" och CH som i "Skövde") originalspråket gäller! ![]() Det är därför jag säger Åpel. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Så lägger man till Spice efteråt, och får en mycket läckrare förpackning. Fast lika hjärndöd som Puch Dakota. /åkte Mustang Mamba när han var liten |
||||||
Frågan är om man vill vara en som gnäller på folk som gnäller på att folk gnäller? ![]() ![]() ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
![]() ![]() Andreas, vilken dag var det nu som Smålänningarna träffades varje år och försökte hacka loss Skåne? Känns som det börjar bli aktuellt att åka dit och hjälpa till ![]() Vi är inte först med att tackla denna livsviktiga fråga ![]() http://www.mopedarmy.com/forums/disc _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||
Mmmm... nostalgi.....
jag ägde en blå Mustang Mamba.... Bild---> http://www.mopedarmy.com/img/gallery _________________ MackeMaehlum |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4616 besök totalt |