Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race3 @ Aintree, 18/1, kl 21
<<   1, 2, 3, 4   >>
9118 besök totalt
SRMJohaNP
Alingsås
Här sen Jul 2007

Det är säkert skinsen som spökar men om man har lagt in allt rätt så borde det funka, det funkade ju får ganska många och de hade säkert gjort rätt

Malmö
Här sen Feb 2003

Fredrik Tackman står ju inte med på anmälningslistan. Hänger han här på forumet eller?
Han var snabb iaf . Men man ska väl faktiskt vara anmäld för att vara med. Känns lite fel att ha vissa som kanske bara är med ett eller ett par lopp. Men om det är ok med Niklas så är du välkommen Fredrik .

Gullberg

Här sen Dec 2005

ska vi inte skippa skinsen o köra om detta rejset?

Förövrigt vill jag bara säga att jag tycker Niklas gör ett kanonjobb genom att hålla denna ligan igång, all heder till honom!
Citera
mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

håller med gullberg, visst det var en del som det funkade för men lite väl många det inte gjorde det för kan tyckas!!

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Med respekt för de som kom i mål idag så tycker jag också vi kör om rejset! Vi skippar skinsen för det är garanterat de som spökar. I testrejsen hade vi inga o allt funkade!

Nästa rejstillfälle blir alltså samma bana!

Sorry alla o väl mött på Aintree igen i januari

Team Swedish Racing Mates
Citera
1275GT
göteborg
Här sen Apr 2006

vill passa på å tacka för kanon kul rejs i regnet ikväll

kan samtidigt förstå att man inte vill fortsätta när det strular med spelet.
e det så att det är moddar å skins som ställer till det kanske man ska överväga att köra med någon existerande klass i original spelet för att slippa sånt här strul. kan förstå att man läggger ner när sådant händer.

har hitils fungerat ganska bra för mig(peppar peppar) fick en svart skärm ngra sek i första rejset men höll mig på banan thumbs down

absolut inget illa menat till dig niklas. är underbart att sådana som du finns å styr upp sånt här thumbs up

BMW M3 97
mazda mx5 93le (TURBO)
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

NNNEEEEEJJJJ

inte köra om.....jag kom ju 4:a två gånger ju....

detta var redigt sköj !!!
även om man mestadels var ensam på banan,
men bilen gick bra trots regnet...

Passerade Stacken i sista kurvorna på sista varvet
i första rejset när han var ute i gräset och tog en julhambo.

Gissa om det var nervigt då, var rädd för att spinna av...

Kanonstart i första rejset med det nya SRM-skinnet

Men kul bana tycker jag, så det gör inget att vi kör om nån gång

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Peter Larsson

Här sen Nov 2003

Kommer man fem minuter innan start och tror att allt ska vara frid o fröjd så tycker jag man kan skylla sig själv. Tycker inte vi ska köra om rejset trots att jag fick dåliga resultat. Det är en mod och vi använder skins är upp till var och en att försäkra sig att det fungerar.

Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

Peter Larsson skrev:
Kommer man fem minuter innan start och tror att allt ska vara frid o fröjd så tycker jag man kan skylla sig själv. Tycker inte vi ska köra om rejset trots att jag fick dåliga resultat. Det är en mod och vi använder skins är upp till var och en att försäkra sig att det fungerar.
Peter! Eftersom du var den som för mig körde Lacetti, vilket skinn skulle du ha haft?

Tranås
Här sen Okt 2007

Det funkade bra sist Peter, och då körde du Porsche och inte Cheva. Har du ändrat något?
Nu var det väl oxå så att det var flertalet som hade problem och inte bara de som kom "fem" minuter innan start.
Men jag kan ha fel eftersom jag kom ca:7min innan start
Mig gör det inget om vi inte kör om rejset.

Östersund
Här sen Dec 2009

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Re:

Stacken skrev:
Fredrik Tackman står ju inte med på anmälningslistan. Hänger han här på forumet eller?
Han var snabb iaf . Men man ska väl faktiskt vara anmäld för att vara med. Känns lite fel att ha vissa som kanske bara är med ett eller ett par lopp. Men om det är ok med Niklas så är du välkommen Fredrik .

Jag hade anmält mig och frågat på servern om det var ok att köra

och tackar

Här sen Nov 2003

jag hade ett nytt skin. IPS Motorsport

Malmö
Här sen Feb 2003

Re:

Tackman skrev:
Stacken skrev:

Jag hade anmält mig och frågat på servern om det var ok att köra

och tackar

Enligt denna listan är du inte med .
Du förstår jag vill inte ha med folk som är snabbare än mig .

Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

Peter Larsson skrev:
Hm?? Den hade jag lagt in inför racet igår!? Den ligger på rätt plats i rätt mapp!?

Ligger den rätt hos dig?

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

Ainisse skrev:
Peter Larsson skrev:
Hm?? Den hade jag lagt in inför racet igår!? Den ligger på rätt plats i rätt mapp!?

Ligger den rätt hos dig?

Nope den ska inte ligga där....Här ska den ligga

Program Files\steam\steamapps\dittnamn\race07\GameData\Teams\Porsche Mobil 1 SuperCup

Men vi skippar ALLA skins o kör med orginalen....

Citera
mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

Hade lagt skinsen där niklas beskriver ändå krasch, så kör gärna om. Gjorde ett riktigt dåligt kval 1.42.xxx men kvalade in som 7a så borde varit med om å slåss om några poäng. Kör utan skins om det är nu det som strular eller måste man vara hacker för å kunna delta då jag inte har en aning om vad problemet är?

Mike

Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

Peter Larsson skrev:

Jag kom sent men det berodde på att det tog minst 10 minuter för mig att ens komma in på servern, vad det berodde på har jag ingen aning om. Skylla mig själv för det? Har du något vettigt svar på det? och då har du säkert ett vettigt svar på varför jag blev diskad i båda racen då jag inte ens hann ut på banan? Mina skins ligger rätt för Niklas och jag har ständig kontakt och jag frågar ALLTID honom och tjatar! Så nu vill jag ha vettiga svar från dig eftersom du tycker att man får skylla sig själv!

Peter Larsson

Här sen Nov 2003

Re:

Schumi skrev:
Peter Larsson skrev:

Jag kom sent men det berodde på att det tog minst 10 minuter för mig att ens komma in på servern, vad det berodde på har jag ingen aning om. Skylla mig själv för det? Har du något vettigt svar på det? och då har du säkert ett vettigt svar på varför jag blev diskad i båda racen då jag inte ens hann ut på banan? Mina skins ligger rätt för Niklas och jag har ständig kontakt och jag frågar ALLTID honom och tjatar! Så nu vill jag ha vettiga svar från dig eftersom du tycker att man får skylla sig själv!

SBS kanske vad vet jag. Ja du blev väl diskad för du hade fusktrimmat . Life sucks then you die

Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

Niklas Maravic skrev:
Ainisse skrev:
Peter Larsson skrev:

Ligger den rätt hos dig?

Nope den ska inte ligga där....Här ska den ligga

Program Files\steam\steamapps\dittnamn\race07\GameData\Teams\Porsche Mobil 1 SuperCup

Hm, konstigt. Till originalspelet kan de ligga under Dokument, men det kanske inte gäller för moddar!?

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Peter & Jörgen släpp ämnet nu!

Ainisse: Det gäller skins till orginalbilarna ej denna modd.

Citera
Gullberg

Här sen Dec 2005

Re:

Niklas Maravic skrev:

Gött, då kan jag fortsätta komma in 5 min innan rejset börjar

Skämt åsido så tycker jag det där med skins är överskattat, spelar väl ingen roll hur bilen ser ut, går ju inte fortare för det skippa allt mek o kör istället

Ses i januari!
Citera
Racingsimulatorer
Race3 @ Aintree, 18/1, kl 21
<<   1, 2, 3, 4   >>
9118 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande