Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9118 besök totalt |
Fredrik Tackman står ju inte med på anmälningslistan. Hänger han här på forumet eller?
Han var snabb iaf ![]() ![]() |
||||||
Med respekt för de som kom i mål idag så tycker jag också vi kör om rejset! Vi skippar skinsen för det är garanterat de som spökar. I testrejsen hade vi inga o allt funkade!
Nästa rejstillfälle blir alltså samma bana! Sorry alla o väl mött på Aintree igen i januari ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
vill passa på å tacka för kanon kul rejs i regnet ikväll
![]() kan samtidigt förstå att man inte vill fortsätta när det strular med spelet. e det så att det är moddar å skins som ställer till det ![]() ![]() har hitils fungerat ganska bra för mig(peppar peppar) fick en svart skärm ngra sek i första rejset men höll mig på banan ![]() absolut inget illa menat till dig niklas. är underbart att sådana som du finns å styr upp sånt här ![]() ![]() _________________ per nilsson BMW M3 97 mazda mx5 93le (TURBO) |
||||||
NNNEEEEEJJJJ
![]() ![]() ![]() inte köra om.....jag kom ju 4:a två gånger ju.... ![]() detta var redigt sköj !!! även om man mestadels var ensam på banan, men bilen gick bra trots regnet... Passerade Stacken i sista kurvorna på sista varvet i första rejset när han var ute i gräset och tog en julhambo. Gissa om det var nervigt då, var rädd för att spinna av... ![]() Kanonstart i första rejset med det nya SRM-skinnet ![]() Men kul bana tycker jag, så det gör inget att vi kör om nån gång ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
Kommer man fem minuter innan start och tror att allt ska vara frid o fröjd så tycker jag man kan skylla sig själv. Tycker inte vi ska köra om rejset trots att jag fick dåliga resultat. Det är en mod och vi använder skins är upp till var och en att försäkra sig att det fungerar.
_________________ Peter Larsson |
||||||
Re:
_________________ Ainis Noritis |
||||||
Det funkade bra sist Peter, och då körde du Porsche och inte Cheva. Har du ändrat något?
Nu var det väl oxå så att det var flertalet som hade problem och inte bara de som kom "fem" minuter innan start. Men jag kan ha fel eftersom jag kom ca:7min innan start ![]() Mig gör det inget om vi inte kör om rejset. _________________ Daniel Bäck |
||||||
Re:
Jag hade anmält mig och frågat på servern om det var ok att köra ![]() och tackar ![]() _________________ Fredrik Tackman |
||||||
Re:
Enligt denna listan är du inte med ![]() Du förstår jag vill inte ha med folk som är snabbare än mig ![]() ![]() |
||||||
Re:
Nope den ska inte ligga där....Här ska den ligga Program Files\steam\steamapps\dittnamn\race07\GameData\Teams\Porsche Mobil 1 SuperCup Men vi skippar ALLA skins o kör med orginalen.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Hade lagt skinsen där niklas beskriver ändå krasch, så kör gärna om. Gjorde ett riktigt dåligt kval 1.42.xxx men kvalade in som 7a så borde varit med om å slåss om några poäng. Kör utan skins om det är nu det som strular eller måste man vara hacker för å kunna delta då jag inte har en aning om vad problemet är?
Mike _________________ mikael englund |
||||||
Re:
Jag kom sent men det berodde på att det tog minst 10 minuter för mig att ens komma in på servern, vad det berodde på har jag ingen aning om. Skylla mig själv för det? Har du något vettigt svar på det? och då har du säkert ett vettigt svar på varför jag blev diskad i båda racen då jag inte ens hann ut på banan? Mina skins ligger rätt för Niklas och jag har ständig kontakt och jag frågar ALLTID honom och tjatar! Så nu vill jag ha vettiga svar från dig eftersom du tycker att man får skylla sig själv! |
||||||
Re:
SBS kanske vad vet jag. Ja du blev väl diskad för du hade fusktrimmat ![]() _________________ Peter Larsson |
||||||
Re:
_________________ Ainis Noritis |
||||||
Re:
Gött, då kan jag fortsätta komma in 5 min innan rejset börjar ![]() Skämt åsido så tycker jag det där med skins är överskattat, spelar väl ingen roll hur bilen ser ut, går ju inte fortare för det ![]() ![]() Ses i januari! ![]() |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9118 besök totalt |