Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race5 @ Croft, 15/2, kl 21
<<   1, 2, 3   >>
6691 besök totalt
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Jag kommer i alla fall!!!!

.

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Jag med, och den nya uppdateringen funkar perfekt. Har dock inte hunnit testa så allvarligt och kommer ej förmodligen inte att göra det förräns träningen

SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

ja, håll dig borta Johan, du får inte smitta oss

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Nu är servern uppe!

Team Swedish Racing Mates
Citera
Racekillen
Järfälla
Här sen Okt 2009

varför går det ej att trycka på drive för:(

Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

Racekillen skrev:
varför går det ej att trycka på drive för:(

Skulle tro att Niklas kollar upp det, men om du kunde ge fan i att hålla på och trycka på kick player så är alla mycket trevligare! Jag skrev till dig men du svarade inte, sen går du in och trycker kick player...shape up!

mike77
göteborg
Här sen Nov 2007

Det å då faaaan att det ska va så svårt å få det å funka, påpekade på practice att nån kör lancetti & jag blir disconnected så fort han dök. race 1 inga problem slutar 2a efter en tursam snurrning av stacken. Race 2 tar jag det lugnt i dom första kurvorna blir omkörd av denna lancetti 5sek senare krachar spelet. samma som tidigare & missar återigen massa poäng pga av att spelet inte funkar eller att nån kört med gamla modden eller nått, var 2a snabbast på kval & slutade 2a i 1a rejset så poäng hade jag garanterat fått, så blir det inga poäng för mig i 2a rejset eller omstart så tackar jag för mig!!!

mike

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Re:

mike77 skrev:
Det å då faaaan att det ska va så svårt å få det å funka, påpekade på practice att nån kör lancetti & jag blir disconnected så fort han dök. race 1 inga problem slutar 2a efter en tursam snurrning av stacken. Race 2 tar jag det lugnt i dom första kurvorna blir omkörd av denna lancetti 5sek senare krachar spelet. samma som tidigare & missar återigen massa poäng pga av att spelet inte funkar eller att nån kört med gamla modden eller nått, var 2a snabbast på kval & slutade 2a i 1a rejset så poäng hade jag garanterat fått, så blir det inga poäng för mig i 2a rejset eller omstart så tackar jag för mig!!!

mike

Tråkigt!

Var det någon annan som såg Lacettin? Jag gjorde det inte

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Såg inte den heller. Jag har kollat reprisen och det verkar som om Robin är den enda som kör om mike77 innan det ballar ur. Har du tagit bort alla skins Robin?

Team Swedish Racing Mates
Citera
SRMJohaNP
Alingsås
Här sen Jul 2007

Re:

Niklas Maravic skrev:
Såg inte den heller. Jag har kollat reprisen och det verkar som om Robin är den enda som kör om mike77 innan det ballar ur. Har du tagit bort alla skins Robin?

Kanske är ute och cyklar men är det inte den som ser Lacettin som har nåt fel hos sig? Har för mig att det varit så förut, och det har inte alltid berott på skinsen.

Örebro
Här sen Feb 2004

Såg ingen jag heller? Race 2 var det bästa jag gjort hittills hur som helst 3:a i det här gänget är som att ta OS GULD!!! I första racet var det någon som tyckte att jag skulle köra utanför banan en stund, ska kolla reprisen för att se vad som hände där så man vet. Därför skäller jag inget nu

Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

Re:

Niklas Maravic skrev:

japp allt i min e borta

göteborg
Här sen Nov 2007

kollade reprisen & det var linus9731 eller nått som körde lancettin, hittade inte han som anmäld eller som reserv. Om det bara är en enda som har lancetti så borde det väl vara han som kört med gamla modden eller nått! hade det vart jag så borde det vart knas med flera kan jag tänka mig & jag har gjort som niklas beskrev å allt funkat tills denna lancetti dyker upp.

Malmö
Här sen Feb 2003

Kul race igår thumbs up . Jag hade en grym fart igår men lyckades inte hålla mig ifrån dom där små misstagen . Trea i första och tvåa i andra får jag efter omständigheterna ändå vara nöjd med.

Linus! Du kanske ska ta och tagga ner lite > . Enda anledningen till att du inte tryckte av mig igår var jag.
Som jag sa till dig tidigare, ta det lugnt nu i början. Det kommer ändå ta tid innan du vinner något race, jag lovar. Tar du det lite lugnare kommer resultaten som ett brev på posten .

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

För min del hade Linus en grön Porsche? Märkliga ting det här

Har kollat reprisen nu och den enda jag har att förbanna i första kurvan race 1 är mig själv, jag styrde in i Robin varav jag hamnade utanför. När det hände kändes som jag fick en riktig knuff men tydligt att jag själv var vållande Men för Robins del var det lugnt såg jag

1275GT
göteborg
Här sen Apr 2006

hej tackar för kul rejs igår:) den tid det varade

ställde till det för mig själv å körde av båda rejsen:(
i rejs två skrotade jag redan på andra varvet.

kollade också reprisen å det är mig du kör ihop med i första böjjen schumi!
såg det inte heller som någons fel utan en race incident. jag å robin har tydligen samma skin nu?

hade ganska bra häng på stacken i rejs ett. men kom för långt ut i sunny inn böjjen. förövrigt samma ställe som ja skrota på i rejs två

jaja ny tag till nästa gång

BMW M3 97
mazda mx5 93le (TURBO)
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

1275GT skrev:

såg det inte heller som någons fel utan en race incident. jag å robin har tydligen samma skin nu?

hade ganska bra häng på stacken i rejs ett. men kom för långt ut i sunny inn böjjen. förövrigt samma ställe som ja skrota på i rejs två

Jaså var det du? Då hade ni samma skin Ja, det var ju jag som svängde rätt in i dig så det är klantighet av mig själv...just därför jag vill ha 3 st 24" skärmar framför så man även ser lite bättre åt sidorna Kommer att bli verklighet under 2010 om jag känner mig själv rätt, Niklas Maravic är duktig på sånt så det löser sig

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Re:

Schumi skrev:
1275GT skrev:

Jaså var det du? Då hade ni samma skin Ja, det var ju jag som svängde rätt in i dig så det är klantighet av mig själv...just därför jag vill ha 3 st 24" skärmar framför så man även ser lite bättre åt sidorna Kommer att bli verklighet under 2010 om jag känner mig själv rätt, Niklas Maravic är duktig på sånt så det löser sig

Jag satt och tänkte på något liknande i går, dock inte så extremt...

Jag saknar verkligen sidobackspeglar, ligger man jämsides och fightas med någon så har man/jag ingen aning om var de befinner sig vilket är frustrerande. Man vill ju inte köra på någon samtidigt som man inte vill släppa för mycket utrymme.

Jag kör med "hood" perspektiv och satt och tänkte på att jag skulle vilja ha sidobackspeglar upp i hörnen på skärmen.

För länge sedan "i begynnelsen" har jag för mig att någon gjorde en backspegel patch.... kanske är dags igen?

.

SRMJohaNP
Alingsås
Här sen Jul 2007

Jag kör med track-ir, en del kör med knapparna på ratten för att se till vänster/höger och håller man in båda så ser man bakåt.

Bara jag får burken från Komplett så ska här köras med 3*24

Göteborg
Här sen Aug 2005

@Thomas, var en riktig man och sätt dig i cockpit, då får du backspeglar

För egen del var det ganska händelselösa rejs,
ända tills tiden gått ut i heat 2, då brakade det loss....

Jag var orolig för att Robin skulle varva mig och samtidigt hade jag
kommit ifatt ThomasT....

Efter en jakt med maxpuls så lyckades jag komma förbi med 2 kurvor
kvar, men håller givetvis på att dabba mig i sista, men lyckades
fortsätta åt rätt håll och hålla mig före, håhåjaja

[SRM]Rolle

www.racingmates.se

Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

@Johan, jag ska väl inte dra min historia med Komplett ?

[SRM]Rolle

www.racingmates.se

Citera
Racingsimulatorer
Race5 @ Croft, 15/2, kl 21
<<   1, 2, 3   >>
6691 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande