Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (13384 totalt) |
Re:
Fan dom har gjort så man bara kan köra ett litet tag sen måste man köpa ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
![]() Rally Masters är helt klart det roligaste bilspelet jag kört online. Visst fanns det brister som exempelvis inkonsekvent fysik från race till race ibland men så enkelt att komma igång och köra online jämfört med de flesta av dagens racingsimulatorer. 0-100% onlineunderhållning på en minut. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2000-05-19 23:00, från vänster: Blymage, BOFH, Trix ![]() Min dröm är en online-rallycross-EM-simulator med lika bra körkönsla som Richard Burn Rally och lika enkel att starta ett onlinerejs med som Rally Masters. ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Re:
Fasen, är du BOHH från Rally Masters tiden??? |
||||||
Re:
Hette SchumiSwe typ 2001-2003 och körde med TRK ![]() |
||||||
Re:
[quote="Schumi"]
Körde nästan inget efter septemberlanet i morgongåva 2001, sedan började jag köra Motor City online som jag tror är det enda bilspel som jag plöjt ner mer tid i än Rally Masters. MCo lades ner 2003-08-29. ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Re:
Hej . Ja jag hade köpt det direkt , så jag är med när det kommer ( om det kommer ![]() ![]() _________________ Jimmy Bengtsson |
||||||
_________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
Dom här gubbarna kände man ju igen även om de va ett jävla tag sen. Själv gick jag då under nicket Nitro [TAB]. RM måste va de spelet som jag ägnat mest tid åt, vilka minnen. ![]() _________________ Martin Vindis |
||||||
Richard Burns Rally.
+Bästa rallysimulatoren du kan skaffa... -Man va visst inte lika snabb som Solberg ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (13384 totalt) |