Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Rally spel PC
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (13384 totalt)
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Tyckte det fungerade riktigt bra nu, thumbs up thumbs up

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Ulf Carlsson skrev:
Tyckte det fungerade riktigt bra nu, thumbs up thumbs up

Fan dom har gjort så man bara kan köra ett litet tag sen måste man köpa thumbs down thumbs down , Vet inte om det fins andra ställe att lada ner,

Fredrik Nyström
Linköping
Här sen Jun 2004

Re:

Schumi skrev:
Ulf Carlsson skrev:
Vi får hoppas på ett nytt Rally Masters Jörgen thumbs up thumbs up

Bland det roligaste som funnits, i och för sig inte simulator men suveränt online spel, många roliga timmar hade vi där

Rally Masters är helt klart det roligaste bilspelet jag kört online. Visst fanns det brister som exempelvis inkonsekvent fysik från race till race ibland men så enkelt att komma igång och köra online jämfört med de flesta av dagens racingsimulatorer. 0-100% onlineunderhållning på en minut. thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

2000-05-19 23:00, från vänster: Blymage, BOFH, Trix

Min dröm är en online-rallycross-EM-simulator med lika bra körkönsla som Richard Burn Rally och lika enkel att starta ett onlinerejs med som Rally Masters.

Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

BOFH skrev:
Schumi skrev:
Ulf Carlsson skrev:
Vi får hoppas på ett nytt Rally Masters Jörgen thumbs up thumbs up

Bland det roligaste som funnits, i och för sig inte simulator men suveränt online spel, många roliga timmar hade vi där

Rally Masters är helt klart det roligaste bilspelet jag kört online. Visst fanns det brister som exempelvis inkonsekvent fysik från race till race ibland men så enkelt att komma igång och köra online jämfört med de flesta av dagens racingsimulatorer. 0-100% onlineunderhållning på en minut. thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

Min dröm är en online-rallycross-EM-simulator med lika bra körkönsla som Richard Burn Rally och lika enkel att starta ett onlinerejs med som Rally Masters.

Fasen, är du BOHH från Rally Masters tiden???

Fredrik Nyström
Linköping
Här sen Jun 2004

Re:

Schumi skrev:
Fasen, är du BOFH från Rally Masters tiden???

Ja, fick lite nostalgitripp nu och satt och bläddrade bland gammal epost från den tiden

Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

BOFH skrev:
Schumi skrev:
Fasen, är du BOFH från Rally Masters tiden???

Ja, fick lite nostalgitripp nu och satt och bläddrade bland gammal epost från den tiden

Hette SchumiSwe typ 2001-2003 och körde med TRK

Fredrik Nyström
Linköping
Här sen Jun 2004

Re:

[quote="Schumi"]
BOFH skrev:
Hette SchumiSwe typ 2001-2003 och körde med TRK

Körde nästan inget efter septemberlanet i morgongåva 2001, sedan började jag köra Motor City online som jag tror är det enda bilspel som jag plöjt ner mer tid i än Rally Masters. MCo lades ner 2003-08-29.

Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Härligt gäng på den tiden, Håller med ett Rally Cross spel med RBR känsla o Rally Masters online spel vore rena drömmen, thumbs up thumbs up thumbs up

Jimpa The Swede
Åstorp
Här sen Jan 2006

Re:

Schumi skrev:
p_andersson skrev:
Roligaste spelet jag har spelat är rally trophy. Hur kul är det inte att sladda omkring i en amazon eller lotus cortina

Köpte det när det släpptes, hade tyvärr ej dator som riktigt klarade av spelet då, glömde bort det och installerade det ett antal år senare men då kom jag inte riktigt underfund med det. Efter det har det blivit mer och mer racingspel, men ett riktigt bra WRC spel med bra online funktion önskas, gör ej heller något om det finns med typ rallycrossbanor där det går att mötas Kom igen Simbin, meka ihop ett fort som tusan Kan garantera att det skulle sälja till oss spelnördar!!!

Hej . Ja jag hade köpt det direkt , så jag är med när det kommer ( om det kommer ) men det får vi hoppas

Norge
Här sen Okt 2008

Citera
M.Vindis
Varberg
Här sen Mar 2010

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Re:

BOFH skrev:

Dom här gubbarna kände man ju igen även om de va ett jävla tag sen. Själv gick jag då under nicket Nitro [TAB]. RM måste va de spelet som jag ägnat mest tid åt, vilka minnen.

Uddevalla
Här sen Aug 2005

Richard Burns Rally.

+Bästa rallysimulatoren du kan skaffa...

-Man va visst inte lika snabb som Solberg

Citera
Racingsimulatorer
Rally spel PC
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (13384 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande