Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8323 totalt) |
Aja
Jag skiter i det..... alla obesiktningsbara bmw bilar med turbo tenderar å mitt tycke att bli mycket dyrare än vad dom är värda.... Fattar inte att folk kan betala en massa pengar för en bil som inte går besikta.... Men lycka till med försäljningen denna ser ut att vara ett väldigt fint exemplar.. ![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
Re:
besiktningen är inga problem ska du veta ![]() _________________ Roope Heikkilä |
||
Sprutet är ju knappast ett problem med besiktning då det inte syns.....
Men det lär ju finnas en turbo som inte gillas.... om du ska riva väck hela härket med oljeledningar turbo osv och montera orginal avgas så ser iallafall jag det som ett problem men men det finns väl större problem i världen oxå förstås...... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
Re:
visst är det så men allt går att lösa. men lycka till med letandet! _________________ Roope Heikkilä |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8323 totalt) |