Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18064 totalt) |
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||||
Re:
Som jag skrev på första sidan i tråden, skicka pm så löser vi det så länge lagret räcker, runda blå 80mm ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Fick leverans från Klas på dekaltrim idag ![]() ![]() m.a.o. är tillgången tryggad ett tag framöver ![]() ![]() Det finns numera en ny tråd upplagd för runda blå https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Skulle vilja ha tag på variant 2 vit o transparent... men känns som jag forslas mellan 2 olika klistermärkestrådar... hur gör jag för att beställa... Och finns dem?
_________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||||
Re:
Jo, det är några trådar, ganska långa oxå.... Jag tror inte det är någon som fixat sådana här, någon annan kanske vet säkrare? Annars är det ett alternativ att få utskuret hos någon lokal reklammakare. _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
+1 _________________ Mvh Kristofer Larsson ex-BMW CS #7228 ex-BMW SC #770 |
||||||||
_________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||||
Re:
oj vad priset gått upp!!! ![]() _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||||||
Alltid dyrt med 1 märke, har för mig att porto och annat etc ligger med i priset, testa med att beställa fler så blir du mindre chockad
![]() Edit: Jag blev inte mindre chockad ![]() Maila order@dekaltrim.nu och fråga vad tryckta märken kostar ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re:
Det blåa och vita märket står det ju att det är "tryckt", men det är ändå dyrt att köpa enstaka märken. _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||||
Re:
Ända tills man klickar på mer info om det ![]() http://www.dekaltrim.nu/index.asp?si Edit: Man kanske ska upplysa dekaltrim om eventuell desinformation ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re:
De kostar väl fortfarande 20 spänn för 5 st om du frågar r-2 snällt ![]() ![]() ![]() Här finns info från r-2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Absolut, inga som helst problem, jag läste inte så jättenoga, trodde diskussionen handlade om skurna märken. Blåvita 80mm är det bara att pm:a så fixar vi det elegant och är inget som helst besvär ![]() Sedan kan jag tycka att 70 spänn inte borde ruinera någon (lika mycket dineros som en mosbricka typ). Jag har ingen större lust att hålla på med skurna märken då den tillåter varianter med olika färger, det har ni råd med. Edit: å så har vi våra dealers som Ulrich här som jag antar lägger bunten i handsfacket och dealar på banorna. ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Jag har 5-6 märken liggandes (av den blåa sorten). Kommer att ta med dem till Mantorp nu i helgen.
_________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||||||||
Slänger också in en fråga här: någon som har ett vitt Rejsamärke (utan bakgrund) för att montera på insidan av rutan? Har någon Sviestad i samma form är jag också intressserad.
_________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18064 totalt) |