Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2010-06-05 Mantorp 5papp+ mm
<<   1, 2
5971 besök totalt
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004

Trådstartare
Re:

joakim_adolfson skrev:
Benny Steen skrev:

Kul race, ännu roligare blir det när bilen går på alla 4 cyl, Nu orkade den aldrig över 130kmh på rakan.

/benny ( peugeot 205 GTI #205 )

130 vilken fartdare, porschen orkade inte mer an 105 och 3500 rpm mot slutet.. haha

Vi har varken varvräknare eller hastighetsmätare i Kebaben, så code 60 var kvartsgas på 3:an .

Slutet på rakan så gissar jag 4500 rpm på 5:an. Hur fort gick silver citroenen där? Vid slipstreaming så hade jag samma fart som den.

Åkersberga
Här sen Nov 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Re:

[quote="Spelwilly"]Jag håller med Håkan att det var lite väl mycket tjatter i radion ibland.
Det är ju bra om man vet vilka som åker i samma klass samt är jag nyfiken på BS-poäng utdelningen.
Kanske var det ingen som fick några men det vore trevligt att veta.

Förövrigt kan jag meddela att Daniel tror sig ha hittat felet på våran bil självklart skyller han på mig och el-fel. >
Det kan nog ligga något i det men jag får kolla upp det själv först innan jag erkänner något

Det är inte lätt i ett team där både bil och förare/mekaniker inte har alla hästar hemma [/quote)

Ja, det där med B S poäng är jag jag oxå intresserad av FREDRIK hur funkar det ?????
Vilka får och vilka får inte Kom vi 3:a eller 4:a ???

RAP-RACING Stefan

Halmstad
Här sen Jan 2003

Ingen mer som har bilder??

Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Tjonken
Linköping
Här sen Okt 2009

och vi i "Inte riktigt hundra" tackar för en kalasdag! Nästa gång ska jag försöka undvika lecakulorna.. Men vi tog oss till mål till slut, och bilen gjorde tvärtemot många andra och gick bättre och bättre. thumbs up Så nästa gång kommer den mattröda Porschen gå som ett skott!

Det här var ju våran premiär, och vi lär komma tillbaka många gånger!

Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Låter som ni hade kul! Nästa gång tänkte vi vara med och ställa till det igen....
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

[quote="Stefan Wettervik"]
Spelwilly skrev:
Jag håller med Håkan att det var lite väl mycket tjatter i radion ibland.
Det är ju bra om man vet vilka som åker i samma klass samt är jag nyfiken på BS-poäng utdelningen.
Kanske var det ingen som fick några men det vore trevligt att veta.

Förövrigt kan jag meddela att Daniel tror sig ha hittat felet på våran bil självklart skyller han på mig och el-fel. >
Det kan nog ligga något i det men jag får kolla upp det själv först innan jag erkänner något

Det är inte lätt i ett team där både bil och förare/mekaniker inte har alla hästar hemma [/quote)

Ja, det där med B S poäng är jag jag oxå intresserad av FREDRIK hur funkar det ?????
Vilka får och vilka får inte Kom vi 3:a eller 4:a ???

RAP-RACING Stefan

Ni kom fyra.... för Hurtig åkte gatdäck enligt besiktningsprotokollet.... däremot så gjorde jag fel som la dom i fel klass på datorn...... Och eftersom jag la ut resultatet ca 30sekunder efter målgång så hann jag inte ändra på det i mylaps men ska fixa till det.

men ska se hur jag får klasserna att synas i R-monitor så ni ser det direkt på skärmen så alla vet om det i nästa tävling. (om inte annat så får jag lägga till kl.5papp/SLC efter namnet typ)

BS poängen delas ut efter hur fin bil man har och hur fort den går........ jag ska se om jag hittar listan över bs utdelningen.... men i minnet så bland annat drog jag 3 varv på kebab, 2 varv på hurtig, 5 varv på Securia (som dom fick tillbaka när dom meddelade att dom la på Rdäcken och istället åkte bland SLC bilarna) och så var det någon till som fick ett varv för halvbur som jag inte kommer ihåg namnet på nu.

ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

Fredrik - SLC skrev:

men ska se hur jag får klasserna att synas i R-monitor så ni ser det direkt på skärmen så alla vet om det i nästa tävling. (om inte annat så får jag lägga till kl.5papp/SLC efter namnet typ)

Det är nog bra om det står på datorn.....men det jag är ute efter.....är att bilarna måste märkas.
Tex. med någon ring eller fyrkantigt märke med olika färger.
Eftersom inte bilmärket står på datorn.....utan bara startnummer....så är det ju omöjligt att använda den listan.
Alla team är ju inte lika ökända som oss.
Dessutom byts det ju bilar, från race till race.

(vad bygger våra 3 varv på ? Bågen är jag med på....men sen ? )

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
berlina
Ringarum
Här sen Okt 2009

Försökte registrera mej på mylaps men det strandade på att jag inte hade något transponder id.
Hur kommer man åt id numret? eller har jag fattat fel?
Berätta ni som kan......

Västerhaninge
Här sen Apr 2003

Re:

ButterflyRacing skrev:
Det är nog bra om det står på datorn.....men det jag är ute efter.....är att bilarna måste märkas.
Tex. med någon ring eller fyrkantigt märke med olika färger.

thumbs up

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004

Re:

berlina skrev:
Försökte registrera mej på mylaps men det strandade på att jag inte hade något transponder id.
Hur kommer man åt id numret? eller har jag fattat fel?
Berätta ni som kan......

Utan egen traponder ser du bara totalresultatet för hela lopper.
http://www.mylaps.com/results/showlapchart.jsp?id=1529803&perclass . . . .

För att se era egna individuella tider behöver du eran egen transponder id, möjligvis att ni kan få numret på den transponder ni hade lånat av fredrik.

Använder man sin egen tranponder är det enklare. Inköp av transponder betalar sig på 6 lopp ungefär om "hyran är 500:- tillfälle.

/benny

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
Eftersnack
2010-06-05 Mantorp 5papp+ mm
<<   1, 2
5971 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande