| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya numret av tidningen Automobil
|
<< 1, 2 4120 besök totalt |
|
Re:
Det beror nog på var man inversterar sina surtförvärvadeuppgraderinsslantar
Gör man som stollarna på topger gjorde med renulten blir kanske inte resultatet som väntat. Sen investeras säkert en hel del slantar för att man ska få rätt känsla på bilen det innebär ju inte automatiskt att den blir snabbare. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Niklas !
Jag menade inte att det skulle vara vetenskapligt. Men jag tycker det vore intressant att se en test där man jämför ex vis en standard Miata med en likadan som har bytt stötdämpare/fjädrar, R-däck, och annat som man kan berätta i artikeln. Tror att fler än jag tycker det vore intressant och underhållande. om sedan tidningen resonerar som du, dvs att det vill inte annonsörerna att man berättar, då är jag inte sugen på att köpa den tidningen ! hälsn _________________ Lars Hansson |
||||
|
Mitt tidigare förslag om att ta med lite kända rejsa-bilar till Lunda och åka A-sprint kvarstår fortfarande.
Beskrivning av vad som gjorts med de bilarna och vad de presterar för tider i förhållande till original-bilarna i listan duger gott som utvärdering av prestandauppgraderingar för mig. //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||
|
Re:
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya numret av tidningen Automobil
|
<< 1, 2 4120 besök totalt |