Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9393 besök totalt |
Re:
Är hos dig mellan 18 - 19 - tiden imorgon. Dambindor & stringtrosor av ståltråd tätar allt. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Klockrent väder (enligt mig) Trevligt folk och kul att köra lite!.
Vart lägger folk upp bilder till denna träffen? Missade det där med kamera tyvärr _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
Skulle vilja tacka alla som deltog och kom för att titta under fredagen. blev en trevlig dag med bra väder och mycket köra.
Kom gärna med lite feedback på hur ni tyckte träffen var. Både negativ och positiv feedback är välkommet. Resultat i JDM Faceoff Kinnekulle 1:Snabbast Supra. Phantom (supra mkiv) 2:Snabbast Japanska bil, Klass 1 Pontus (evo9) 3 Snabbast Japanska bil, Klass 2 Phantom (supra mkiv) 4:Snabbast tid (oberoende av bil) Phantom (supra mkiv) Tider: 1. Supra, 0.59,1 2. Gzon Skyline R34 GT-R, 0.59,7 3. Skyline R32 GT-R, 1.01,1 4. Marcus RX-7, 1.01,6 5. Evo 6, 1.01,7 6. Evo 7, 1.02,4 7. Lennart RX-8, 1.02,5 8. Crx turbo, 1.03,2 9. Pontus Evo9 7, 1.03,5 10. Evo, 1.04,2 11. Integra Type R, 1.04,5 12. Impreza Type R, 1.05,0 _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
Det enda jag har något att fundera över var att det blev lite svårt att veta när vilket körpass var osv, jag som körde för första gången ville ju inte direkt ge mej ut i snabba gruppen. Det kanske skulle kunna gå att göra en liten skylt eller så som man sätter upp i depån när det är nybörjar och avancerat? Fick ingen riktigt logik i det hela med tanke på att det stod en timmes pass på inbjudan men det snarare verkade som det var halvtimmespass ibland? Kan vara jag som yrar också iof
![]() Annars ett toppenarrangemang. Och grattis till segern! _________________ Jon Olsson |
||
Re:
Tackar... Det med passindelningen måste göra bättre till nästa gång, denna gången hängde vi ut en grön flagga under rookie passet, men infon om det va mycket bristfällig. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
Tyckte det var kanontrevligt och tackar och bockar!
Gällande förslag på förbättring så kan jag tycka att det tycks ha varit lite oklarheter om vad som gällde även från arrangörernas sida. Till exempel fick jag från en person höra att man inte kunde köra i de avancerade körpassen utan att köra i R-däcks/eftermarknads turbo-klassen i faceoffen vilket jag tyckte lät lite konstigt eftersom nybörjar/avancerade pass borde avgöras av förareerfarenhet och faceoff-klassen av specs på bilen. Men från en annan fick jag höra sen att så inte var fallet. Likaså fick jag först besked om att de i avancerade gruppen inte fick köra på nybörjar-passen och tvärt om. Men senare höra att alla var välkomna på alla pass, men att man under nybörjarpasset bara fick köra om på rakor eller när någon signalerade (vilket jag tyckte fungerade mycket bra!). Men jag är otroligt nöjd med dagen och tycker det är fantatiskt att man fick så enormt mycket körtid till ett mycket blygsamt pris. Tackar tackar! _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||
Re:
Det med grön flagga är nog mycket möjligt att jag hörde något om nu när jag tänker efter... Men som sagt skulle det kunna gå att göras ännu enklare i alla fall för oss med svagt minne ![]() _________________ Jon Olsson |
||
Ja, informationen var mycket bristfällig. Det hade varit lämpligt med körpassindelningen uppsatt i depån i närheten av huvudposteringen. På den informationen kunden man även meddelat vad som gällde för de olika indelningarna.
Man kunde även reagerat bättre när R32:an slog i baken i räcket. I övrigt var det en kul träff med perfekt väder. Ser fram emot nästa batalj på Mantorp. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Trevligt folk. Behöver inte repetera ovanstående inlägg.
Har dock aldrig varit med om så många smällar och avåkningar på en och samma träff (om man bortser från Gatebil-träffarna). Hur gick det med alla som åkte av? Fick det till 2st krockade Skylines, 1 krockad Celica, 4 st av-åkta bilar varav en fick avsluta dagen. Förresten, Björcks Supra sprutade flertalet gånger ut soppa på banan, men vinkades aldrig in?! Annars ett trevligt arrangemang, till bra pris. Kul blandning av bilar, men vi får hoppas att vissa lugnar sig till Mantorp, och inte kör över förmåga. _________________ Christian Olsson |
||
Re:
Att Björcks supra läckte viste jag inte förens nu i efterhand. tror tyvärr ingen flaggvakt så det heller, hade dom gjort det så skulle han fått svart flagg direkt. Inga personskador i några av olyckorna. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
Anmälninglistan till Mantorp.
Alla nedan har betalt och har säkrade platser. Har du betalt men inte finns på listan så kontakta mig snarast. 01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNERYD,PONTUS 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD PATRIK 12 ULF BORBOS 13 CARLSON,MIKAEL 14 DAVID WIEVEGG 15 JIMMY JOHANSSON 16 OSKAR JOHANSSON 17 ÅKESSON,FILIP 18 CARL ANDERSSON 19 KRISTER ELIASSON 20 PER HERMANSSON 21 JOHN KRAFT 22 LINDGREN,ERIK 23 WIBERG, PER 24 CHRISTIAN OLSSON 25 HELLER,MÅRTEN 26 JENS CARLSSON 27 LINDKVIST, PER 28 SVEDENIUS, CARL 29 JANSSON, RONNIE 30 CUDA 31 Patrik P 32 SVENSSON, FILIP 33 PATRIK POTOCKI 34 WALLDÉN,SLADDEN 35 STRÖMBERG,FREDRIK 36 MATHIAS LENNSTRÖM ÅS JIMMY 37 ÅS JIMMY 38 ADOLFSSON,PATRIK 39 SVENSSON, FILIP 40 PETER ERIKSSON 41 PARNERYD,PONTUS 42 PETER JOHANSSON 43 INGEMAR OLSSON 44 MARCo CENAKI 45 NORE ERIKSSON 46 VIKBERG,GABRIELLA 47 JOHAN WISS 48 LARS CARLSSON 49 OLSSON,ROGER 50 PENTELL,PETER 51 PAHLBERG,TORD ANDREAS 52 BORG ROBIN 53 54 55 56 57 58 59 60 Listan i första posten kommer uppdaters inte denna. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
Re:
Jag återkommer med info om det. Men går nog att lasta av Lördag kväll. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
01 ÅBERG,RASMUS
02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNERYD,PONTUS 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD PATRIK 12 ULF BORBOS 13 CARLSON,MIKAEL 14 DAVID WIEVEGG 15 JIMMY JOHANSSON 16 OSKAR JOHANSSON 17 ÅKESSON,FILIP 18 CARL ANDERSSON 19 KRISTER ELIASSON 20 PER HERMANSSON 21 JOHN KRAFT 22 LINDGREN,ERIK 23 WIBERG, PER 24 CHRISTIAN OLSSON 25 HELLER,MÅRTEN 26 JENS CARLSSON 27 LINDKVIST, PER 28 SVEDENIUS, CARL 29 JANSSON, RONNIE 30 CUDA 31 Patrik P 32 SVENSSON, FILIP 33 PATRIK POTOCKI 34 WALLDÉN,SLADDEN 35 STRÖMBERG,FREDRIK 36 MATHIAS LENNSTRÖM ÅS JIMMY 37 ÅS JIMMY 38 ADOLFSSON,PATRIK 39 SVENSSON, FILIP 40 PETER ERIKSSON 41 PARNERYD,PONTUS 42 PETER JOHANSSON 43 INGEMAR OLSSON 44 MARCo CENAKI 45 NORE ERIKSSON 46 VIKBERG,GABRIELLA 47 JOHAN WISS 48 LARS CARLSSON 49 OLSSON,ROGER 50 PENTELL,PETER 51 PAHLBERG,TORD ANDREAS 52 BORG ROBIN 53 JARI SARÉN 54 TONY (Tonhen) 55 MARCUS SVENSSON 56 PERSSON,ALEXANDER 57 SIMON KARLSSON 58 MATS NORLING 59 WELLME KARLSSON 60 OMBERG, MARCUS 61 MAYER, JONATAN 62 JOAKIM DYRSTEDT 63 Jimmy JRM 64 LENNMAN, VICTOR 65 KRAMER WEMBo SUSANNE 66 KATARINA DAHLBORN 67 BOKAD 68 BOKAD 69 BOKAD 70 BOKAD _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
Re:
Då är det bara att dyka upp. Eftersom det är ett publik fritt evenemng så måste du lösa ett medlemskap på plats. Normalt sett så har vi stödmedlemskap för 200kr/år. Men vill man bara komma å titta så kan man lösa evenemngs medlamskap för en hunding. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||
har mailat men inte fått något svar.
Jag har mailat till events@supraclubsweden.se Jag skulle gärna vilja deltaga (om en plats finns/blir ledig). Det blir jag och min flickvän. Jag mailade och frågade om en plats samt om betalningsinfo. Ha gärna mig i åtanke vid återbud och liknande. om ni vill skicka svar och info till min mailbox så går det bra på: deffesiphone@gmail.com Tack på förhand. _________________ 200SX |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9393 besök totalt |