Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2011-05-27 Mantorp med autolife
<<   1, 2
4746 besök totalt
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005

Re:

Tobias Nyström skrev:
Pentén skrev:
skoj, jag tror att det blir samkörning från shell / mcdonalds utanför bildema mot södertälje hållet återkommer med tid, fixar ihop det med autolife.se också

Låter bra, den vanliga samlingsplatsen för södergående samkörning

Länk: http://goo.gl/maps/Ip6Q

Kör ni Fredag morgon kl.??????????????????

Citera
Pentén
Stockholm
Här sen Jul 2008

Trådstartare
Vi som även är medlemar på autolife täntke samlas vid shell kl 09.00 på fredag den shell som är efter e4an vid tumba eller vad det heter, vid samma avfart som till biltema vid botkyrka

jag hoppas verkligen jag kommer hem med flyget från london på torsdag kväll pga av askan så jag kan komma

7:53 BTG
996 Turbo X50
997 Gt3 CS MK1
997 Gt3 CS MK2
993 C2 ombyggd för bana
993 C2 gatbil
Ferrari 430 Scuderia
BMW 325i E90 för VLN
Citera
Tobias Bollmark
Stockholm
Här sen Jul 2010

Re:

Pentén skrev:
Vi som även är medlemar på autolife täntke samlas vid shell kl 09.00 på fredag den shell som är efter e4an vid tumba eller vad det heter, vid samma avfart som till biltema vid botkyrka

jag hoppas verkligen jag kommer hem med flyget från london på torsdag kväll pga av askan så jag kan komma

Alltid kul att samåka, men om vi åker 9 ifrån shell så har jag svårt att se att bilen är raceready på pitlane kl 11 utan att grovt överskrida svea rikes lagar

Besiktningen brukar ta rätt lång tid...däck ska tryckmätas och kläder ska bytas, ev ska passagerarstol ur o lite annat pill...

Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005

Tobias och ev. övriga som vill komma fram i tid. 08,30 vid Schellmacken borde räcka. Vi syns där!!

Citera
Inför träffar
2011-05-27 Mantorp med autolife
<<   1, 2
4746 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande