| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatbilsträff Kinnekulle 5 Juni 2011 - Anmälan är Öppnad !!!!
|
<< 1, 2, 3 >> 6427 besök totalt |
Jag kommer som instruktör. Vet inte heller vilka mer. Men jag trodde Stedan skulle komma. _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||||
|
Hej Torbjörn och Magnus (och alla andra)
Jag kommer inte pga svärfar fyller jämt med tillhörande kalas. Hoppas att ni tillsammans med gatbilsansvarig löser instruktörsbiten då Kinne är väääldigt speciell. Ha det så kul! _________________ Stefan Larsson |
||||
|
Re:
Bra om alla som inte kan Kinnekulle sen tidigare laddar ner och skriver ut banguiden här https://rejsa.nu/bana_info.asp?kinne PS: Ha kul på kalaset
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Det är väl som man säger att några 100 varv på kullen inte räcker långt, jag har väl kanske 200 varv eller något i den stilen och känner att jag (enligt mig själv i alla fall
) har hyffsad koll ändå på spårval, även om jag inte kan bemästra dom varv efter varv, bara nån gång ibland men jag vet hur det borde gå till, hoppas många tar instruktörer till hjälp ordentligt då kullen är fruktansvärt kul när man sätter dom där varven där allt lirar, sånt härligt flyt, men missar man lite i en kurva sabbar man de följande kurvorna ganska lätt är min erfarenhet.
Jag längtar otroligt efter att få köra där igen
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Lycka till, ni löser garanterat detta på ett bra sätt! Själv är jag i NYC och idag har jag kört en vattensängsmjuk Toyota Camry en rejäl sväng med bla. transport över GW-Bridge, Verranzano-Narrows bridge samt Battery Tunnel. Självklart togs också flera svängar på Manhattan med bla Times Square-passage nu vid kl. 00.20, eller det ni i Sverige skulle anse är 06.20.
Av de många saker bilen saknade så stod den frånvarande rejsa-loggan ut mest.
Sorry om jag "ramblar"...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Hade planer på att hitta ett vandrarhem i närheten av kullen eftersom jag kommer upp sent på lördag kväll.
Men hotell Gustaf verkar trevligt, är det någon som är intresserad av att dela ett rum? _________________ Vincent Pihlström BMW M3 E46 04 flyttsak |
||||
|
Hej Vincent. Jag kommer också (fortfarande med min gamla M3:a), så där har du två gamla bekanta.
Årets primiärtur togs f.ö. med M3:an idag. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
|
Re:
[quote="Ultura"]Attans, då blir det svårt att klara topp 3 i mini-cup
Nja, jag kör med handikapp....utan krängare fram, fästet har gått av kommer bli knepigt i konpartierna...så får åxå köra på ren talang
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
Re:
Ingen krängare fram = kommer styra in bra som fan i konpartierna
Talangen får du gott bruk för sen när rumpan kommer farande
Koppla loss främre krängaren är ett gammalt djungelknep i usa bland Autocrossers. Får ju andra konsekvenser också iof, speciellt om man kör bakhjuldsdrivet... hepp! _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
japp, exakt så har jag förutspått det hela åxå! kanske jag med handikapp slipper köra 'konpartierna' inte mer än rättvist va'
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
Skit att jag ska jobba till kl 06 söndagmorgon. Känns inte rätt och ta premiärturen på bana då.
Kommer nästa gång!
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
|
Re:
Kul Vincent! Tyvärr dyker jag inte upp...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Re:
Du kopplar väl loss den bakre om du inte har den främre inkopplad? Låter väl spännande annars...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
|
Re:
Synd! Men vi kanske ses på Knutan? _________________ Vincent Pihlström BMW M3 E46 04 flyttsak |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatbilsträff Kinnekulle 5 Juni 2011 - Anmälan är Öppnad !!!!
|
<< 1, 2, 3 >> 6427 besök totalt |