Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9485 besök totalt |
Re:
+1 på den ... men det blir ju en del jobb antar jag att fixa till en mobilversion av forumet. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
Re:
|
||||||
Re:
Den lösningen finns på: http://www.vx220.org.uk (gå till forumet) funkar riktigt bra utan behov av tapatalk. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
Re:
css är fascinerande. Det du ser är browserberoende men även två till synes identiska sidor fungerar helt olika i tex firefox. Som sagt, css är fascinerande... speciellt när koden är snårigheten personifierad... _________________ ![]() |
||||||
Re:
Visar det sig till slut vara fullständigt omöjligt att uppdatera till phBB v3 så får det bli en väg framåt. _________________ ![]() |
||||||
Nu ser det konstig ut till vänster i underkategorierna.
Saknar att kunna se vilka trådar som har nya inlägg på vänstern istället för högern, annars så måste man ju dra runt på skärmen så djäkla mycket. Skickat ifrån en Samshit Galaxy S _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Re:
Det har varit två kolumner med samma info om nya inlägg, dvs om det var gult längst till vänster så fanns en klickbar ikon i nästa kolumn. Och om det inte fanns nya inlägg så var den vänstra ikonen inte gul och i nästa kolumn fanns ingen ikon för att gå till "nya inlägg" (eftersom inga såna fanns). Så det räcker med en kolumn, finns det nya inlägg så finns en klickbar ikon för att komma till dem, finns inga nya inlägg så är det ingen ikon. Bild på före och efter: ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Går det att göra ikonen för att komma till nya inlägget gul?
Hälsningar från en som är konservativ ![]() |
||||||
Det jag såg i telefonen var det att i huvudforumet så var det fortfarande gult, men när jag sen gick in på underforum som var gulmarkerade så fanns det inga markeringar alls på trådar med nya inlägg
![]() ![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Re:
Funktionen med "nya inlägg" är ju inte superstabil i phpBB, surfa ett tag o se om du hittar felet igen ![]() Ändringen jag gjort har ingen påverkan ÖHT på det du beskriver ovan eller forumets hantering av nya inlägg, det är bara att den vänstra kolumnen är dold. _________________ ![]() |
||||||
Re:
Blått är flått såklart men gult är lite tydligare ![]() |
||||||
När jag tittar på tex Forumlista så får jag en sidoskroll. När jag läser en tråd finns inte skrollmöjligheten.
Chrome som webläsare, OSX som operativsystem. Med Safari ser jag inte sidoskrollen. Beror detta möjligen på ändringarna som gjorts? Jag har inte haft skrollen tidigare. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
+1 fast på Winxp med Firefox 3,6,17 (eller nåt sånt). _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Jag är hemskt ledsen, men jag tyckte att ikonen var så hemsk att se att jag AdBlockade bort den.
Nu blir inte ens uppdaterade trådar gula längre, vadan detta? Kan det månne hänga ihop med formateringen av den numera borttagna vänstra kolumnen? _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
Re:
Det var det jag skrev på förra sidan, för mig har den funktionen nästan alltid fungerat utmärkt men andra verkar ha haft problem. jag hoppar ju lite mellan två jobburkar, datorn hemma och telefonen och det har varit kanon när det fungerade. Men det är inget jag lämnar forumet för om det inte fungerar. ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9485 besök totalt |