Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5441 besök totalt |
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Jag tyckte dom sa att han klarade sig bra men någor köttsår, i vilket fall som helst så gick det ju väldigt bra med tanke på hur kraftig smällen var, riktigt otäck krasch, va ju inte mycket kvar alls av bilen.
_________________ Viktor Starkman |
||||
Re:
Köttsår.. Jag hörde scratch... ett litet skrapsår... hör man syner sent på natten kanske ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Rena vilda västern nu på morgonen.
Dansken i Corvetten kraschar ihop med någon Porsche vilket gör att safty-car måste ut. När dem sen släpper fältet fritt igen snurrar en prototyp-bil och är några hårstrån ifrån att orsaka ännu en rejäl krasch när han ska iväg igen... Är det trötthet eller många nya förare i år? Ferrari verkar ha problem med backspeglarna, var precis ännu ett fall där en varvande prototyp-bil ville köra om medan Ferrarin blint svänger in i kurvan. Menar dock inte att det var Ferraris fel att det blev två rejäla krascher innan utan snarare otåliga förare, men konstruktionen bör kanske ses över. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
http://www.youtube.com/watch?v=4jnib
För er som missade Allan McNish kraschen vilken smäll ![]() |
||||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
Re:
Fenan funkar kanon! ![]() Hade kunnat bli mkt värre utan. _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Inte direkt vackert kört av Peugeot...
![]() Försöka trycka ledaren av Mulsannerakan när man ligger 4+ varv efter ![]() |
||||
Jag fattar inte alls det där vad Peugeot får göra, blocka massor vid varvning och inte få nån blåflagg
![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
|
||||
Re:
saxat från live text... # 60 Mike Wainwright in hospital fractured ribs, cracked pelvis after his accident last night #ILMC #24LM #LeMans _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
|
||||
|
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5441 besök totalt |