| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2011-06-13 Sviestad
|
1 besök senaste veckan (5138 totalt) |
|
Verkligen...klassisk miss av mig iaf...ligga i framförvarande spår och tokmissa utgången...
Vad brukar du köra för tider med Clion, den såg rejält rejsad ut? _________________ Stefan Qvist Porsche 968 vit, förare i Blommenhof racing, MSLS |
||
|
Re:
Rejält ringrostig eftersom jag inte kört bana på över ett år och bilen är helt ny, men jag slog iaf mitt tidigare banrekord och landade på 1:07,5. När jag blir lite varm i kläderna bör jag väl klara låga 1:06, du? |
||
|
Snabbaste varv blev 1.06.395 fast det var i mitt andra körpass, tyckte det kändes bättre i första men då strulade tidtagningen. Bilen kändes dock bra, lite lång pedal på slutet då bakbromsarna behövde nya belägg.
Det var första körningen för mig iår så lite ringrostig även jag...trots det nöjd med dagen! _________________ Stefan Qvist Porsche 968 vit, förare i Blommenhof racing, MSLS |
||
|
Re:
Kul att bilen verkar fungera som den skall, bådar gott inför Tyskland .
|
||
|
http://www.youtube.com/watch?v=-vjnp
några varv i clion tyvär nerskalad upplösning vet inte varför men de e filmat i full HD med mobilen genom Alaprecorder.... å på min dator hemma ser de skit bra ut
_________________ Emil Öberg leksaks lös
|
||
![]() |
Eftersnack
2011-06-13 Sviestad
|
1 besök senaste veckan (5138 totalt) |