Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 3336 besök totalt |
Snygg jobb
![]() Det tycker även jag som annars tycker Datsun 240Z var den senaste rikgtgt fräcka Japanska Sportcoupen. ok Supra runt 84-85 hade en del guts också. Nissan 350Z är väl den enda modernar Japanska sportbilen som inte känns pokemonracer från 2 Fa(s)t 2 furius rakt igenom. Din design är ganska befriad från normen hur en japansk sportcoupe "ska" se ut .Lite mer eurpeiska influenser i linjespelet, lyfter den. Dock har den svaghet i mina ögon. Fronten är alldeles för traditionellt japansk och gör att första intrycket blir "just another" Det tar med andra ord en liten stund innan designen växer in som ny och fräsch hos betraktaren. Med en omarbetad, mindre traditionell "japan-nos" tror jag bilen vuxit rejält i intryck. Tycker alltså jag som inte har japanare högst upp på scoreborden. ![]() ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Jag får åxå vibbar, men bara framifrån och snett framifrån _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 3336 besök totalt |