Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Bromsoksgåta
<<   1, 2
2587 besök totalt
theseal
GBG
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re: Bromsoksgåta

ice skrev:
theseal skrev:
Hmm, är väldigt nyfiken på vad detta är förnågot bromsok. Oket säljs till ockerpris i england, och jag tänkte det borde gå få tag i billigare. Det är ett ATE ok med Ferrodobelägg, så om det är ngn som sitter inne på en Ferrodo crossreference lista, som kanske kan lösa gåtan...

Enligt min ATE-katalog finns det bara tre stycken fyrkolvsok (40/40, 44/44 och 48/57) de är gjorda för följande bromsskivor: 290*22, 340*16 och 380 *30.

hmmm, DET låter intressant, har du möjlighet att scanna/faxa/maila den ATE infon, så kan jag kolla vilka som går på. det vore mumma....

och förresten så kör jag också vobblo.....

ice
Tokholm
Här sen Jan 2003

Re: Bromsoksgåta

theseal skrev:
ice skrev:
theseal skrev:
Hmm, är väldigt nyfiken på vad detta är förnågot bromsok. Oket säljs till ockerpris i england, och jag tänkte det borde gå få tag i billigare. Det är ett ATE ok med Ferrodobelägg, så om det är ngn som sitter inne på en Ferrodo crossreference lista, som kanske kan lösa gåtan...

Enligt min ATE-katalog finns det bara tre stycken fyrkolvsok (40/40, 44/44 och 48/57) de är gjorda för följande bromsskivor: 290*22, 340*16 och 380 *30.

hmmm, DET låter intressant, har du möjlighet att scanna/faxa/maila den ATE infon, så kan jag kolla vilka som går på. det vore mumma....

och förresten så kör jag också vobblo.....

om du ger mig en mailadress, så går det bra.

Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt.
Citera
theseal
GBG
Här sen Jul 2003

Trådstartare
tackar, nöten löst.. BMW E23, dvs svigamla 7serie

Allmänt banåkaforum
Bromsoksgåta
<<   1, 2
2587 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande