| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Går vi in i vinterkoman nu?
|
<< 1, 2 5082 besök totalt |
|
Re: Går vi in i vinterkoman nu?
Javisst, det är nu man får betala tillbaka all tid till familjen, så i morgon får jag ta med frugan till Spa... Francorchamps! och sen fortsätter vi såklart till Ringen
Brukar alltid försöka påminna mig själv: "Det är en lååång säsong", så håller plånboken för lite aktiviteter efter september också
_________________ -- |
||||
|
Vinterkoma finns inte, numer åks det bruksbil med 4wd och 300hk så blir nog ingen tråkig vinter. Synd bara att den har för stora bromsar så isdäck går inte att använda.
Driftracern ska bromsas och provas på is i vinter. Kan inte bärga mig.
_________________ Jimmy Hedlund Bruksbil: Volvo V70R AWD -04 | 300hk/400nm Banbil: Volvo 740 TURBO -88 | ???hk/???nm |
||||
|
Blev 6-7 banmöten (varav ett på ringen) och lite konbana. Lite ny lack ska bilen få på fronten, delarna är bortlämnade.
Förhoppningsvis får jag lite mer tid till projektbilen i vinter. Bara jag slipper meka med bruksbilen, som idag då jag var tvungen att byta bakhjulslager...äckel... _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
|
Re: Går vi in i vinterkoman nu?
Du Fredrik, akta dig för Bulgaributiken i Barcelona sen...
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
|
Re:
nä, den är väl ändå lite för låg och med för mycket plast!
snart dags att plocka ut den blå igen!
_________________ Jakob Josefsson |
||||
|
Själv smetade jag av det sista av däcken
och smög in den i vinterförrådet, på med cover och pussade på den redan 24 septemper Lite tidigt, men de va ju rätt regnigt och äckligt därefter! Men i vinter blir det isåka, vinterbils-häng och många timmar i garagen!
Mvh _________________ Mvh Lukas Wiklund Honda S2000 AP1 -00 BMW M535i -87 Ford Granada -85 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Går vi in i vinterkoman nu?
|
<< 1, 2 5082 besök totalt |