| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ring Knutstorp 4-5/8 2012 BMW Sport Club
|
<< 1, 2 6747 besök totalt |
|
Hi hi hi !
Där ser man , jag har också glömt div bäddprylar och eftersom det är jävligt obehagligt med ett ostoppat täcke så har jag även där ett litet tips. För att slippa sova med ett kallt och glatt täcke så tar du helt enkelt på dig ditt race underställ och kryper ner. När det sen gäller madrass på golvet så lägg 2 i bredd och 2 på varann 4 totalt. Vad händer då. Jo , du har just nu skapat en dubbelsäng. Kungligt ! Hörs ! _________________ T.Soderberg Tornado Racing BMW M3 3.2 L Allt i Däck Falkenberg #68 |
||||||||||
|
Re:
Dax att köpa diesel dragbil alternativt flytta någonstans mer centrerat utifrån SBF klassade racingbanor kanske?
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re:
Ja vi kan köra samma upplägg som sist. 25 pers på "krogen" var en trevlig tillställning
Inte varje dag jag har gården fullproppad med BMW (& en Mini)
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re:
Det var trevligt, och god mat var det också
_________________ Viktor Starkman |
||||||||||
|
Re:
Korrekt Magnus det är såklart bara 20895004 sekunder kvar NU
Re:
Njet! Höjt från 950 till 980 för en natt. För två eller fler nätter är det 930 per natt. Hjärtligt välkommna! _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
|
Re:
Superexakt info direkt från källan
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Re:
Allways! Kommer du närvara så vi får skaka hand? // Tino _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
|
Re:
om jag har en bil att köra så kommer jag inte gå att stoppa Hur många sekunder är det kvar nu Johan? _________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Re:
Håller tummarna, på väg ut nu med oljekanna och insexnyckel för att testa 56 sovplatser. _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
|
Re:
Im on it!
// Tino _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ring Knutstorp 4-5/8 2012 BMW Sport Club
|
<< 1, 2 6747 besök totalt |