Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3530 besök totalt |
Sheriffen är nog inte lika tänd på din idé... ![]() Det förutsätter också att det är samma lutning på landsvägen som banan... och så hade vi punkterat den idén! Vad nöjd jag är!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Gör likadant där! Dvs jämför tiden mellan en bil som åker vanliga vägen och en likvärdig bil som åker den alternativa vägen. Sedan är det bara att ta mellanskillnaden och dra ifrån ett sådant varv! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jepp, I know! Skojade bara. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag har själv tack och lov aldrig tvingats köra den alternativa sträckningen vid T13. Men jag har sett någon video där dom kör där och jag vill minnas att man förlorar ganska mycket tid där. Tror det rör sig om c:a 10-12 sekunder. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jag har själv tack och lov aldrig tvingats köra den alternativa sträckningen vid T13. Men jag har sett någon video där dom kör där och jag vill minnas att man förlorar ganska mycket tid där. Tror det rör sig om c:a 10-12 sekunder.[/quote] Jag har tvingats kör där och bedömt det som du. Man tappar ca 10 sek. eventuellt mer.... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3530 besök totalt |