Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Take a walkabout runt NS
<<   1, 2
4333 besök totalt
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re:

Da_Snake skrev:
Det va tydligen mig det hängde på när det gällde datum enligt Erik, alla andra hade hela september ledigt och jag va bokad som tusan som vanligt...

Lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle vara mekaniker i camaro cup i år också, dom kör Ring Knutstorp 7-8 september och Solvalla 21-22 september. Normalt drar vi på torsdag och kommer hem söndag en racehelg men veckan mellan dom två racen ser ledig ut för mig, typ 10-19 sept men sen har kanske fru och barn andra åsikter och det kan ju dyka upp nån rallytävling till som man bara måste åka...

så att?

typ 10-19 september minus fru, barn,rallytävling=?

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Da_Snake
Nora
Här sen Nov 2005

Re:

Johan Sjöström skrev:
Da_Snake skrev:
Det va tydligen mig det hängde på när det gällde datum enligt Erik, alla andra hade hela september ledigt och jag va bokad som tusan som vanligt...

Lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle vara mekaniker i camaro cup i år också, dom kör Ring Knutstorp 7-8 september och Solvalla 21-22 september. Normalt drar vi på torsdag och kommer hem söndag en racehelg men veckan mellan dom två racen ser ledig ut för mig, typ 10-19 sept men sen har kanske fru och barn andra åsikter och det kan ju dyka upp nån rallytävling till som man bara måste åka...

så att?

typ 10-19 september minus fru, barn,rallytävling=?

Så att, det ser ut som just nu att det va ledigt 10-19 sept ungefär.
Lite trist att det bara är 24 timmar på ett dygn och 7 dagar på en vecka, hur ska man hinna med allt som är kul?

Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Nürburgring
Take a walkabout runt NS
<<   1, 2
4333 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande