Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8031 besök totalt |
Re:
Car Fritag är årets värsta dag på ringen, folk vallfärdar för att se på nar andra gör bort sig... Jag var ute på tre tämligen värdelösa varv på efter middagen, bättre att dricka pilsenr och snacka skit en dag som denna. 1.36 in i denna filmen syns samma Honda CRV som klotar i början av tråden. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Vad jag förstod på Dale Lomas hade snubben i suven klyddat ett antal gånger tidigare under dagen och det var väl frukten av all överkörning. Sjukt vad låg kompetens det verkar vara på många av förarna dessa carfreitag...
Det verkar vara väldigt mycket lekstuga.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Upptäckte precis att en bit in i filmen så kommer en funktionär gående som säger till alla att ingen får stå och hänga mot räcket. Fan va bra att de jobbar med det och att man inte får hänga mot det ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Blandat om jag läste rätt. Dvs en i bilen slog sig en del faktiskt men inget jätteallvarligt. Men om den info jag läste om detta var korrekt är ju inte garanterat. _________________ ![]() |
||||||
Re:
Så firar de Långfredagen ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Karfreitag, med K = Långfredag. Ordlek som anspelar på bil och som blivit en årlig eventdag för tuners etc. Sämsta dagen på hela året att åka på ringen denna dag. Packade ihop och åkte hem när köerna började växa på vägen upp till påsläppet och på rakan. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
En tänkvärd sak är att uppenbarligen sitter folk och letar/tittar efter dessa klipp. över 600000 visningar
![]() För att jämnföra med Daniel GUDmundssons 7:40varv från samma vecka med ca 100 visningar, skulle vara du som hade 600t visningar istället ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Och så la du ingen länk till hans video i ditt inlägg ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Tjänstefel! Jag vill oxå se 7.40 varv! ![]() ![]() |
||||||
Re:
+1 !!! (Iofs kanske Hondan också gjorde ett 7:40-varv, men han nådde inte riktigt ända in i mål ![]() _________________ -- |
||||||
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Åh va fint spår! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Ha ha, klar jag skulle gjort om jag var hemma, men sitter och lastar lut nu och denna datorn ska jag vara glad att www.rejsa.nu
![]() Men ni hittar ju allt annat på nätet ![]() ![]() Visst är han snabb, "Gud" alltå ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
Re:
På tal om det, tack för "lekstunden" på Ljungbyhed igår! Lite schysst attack i kurvorna var precis vad jag behövde för att dra igång årets säsong.. ![]()
Det här var ju fullständigt galet!! Undrar under hur lång tid dessa klippen spelades in? Känns ju ibland som den ena galenskapen knappt är avslutad förrän nästa kommer..
+1 på det mina vänner!! ![]() EDIT: Ny vinkel sist i detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=QYNq1 _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8031 besök totalt |