Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11782 besök totalt |
Re:
JAG kommer ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Jag kommer ![]() Sven är BMW fri för tillfället ![]() ![]() _________________ Ulf Ericsson BMW M3 GT -95 Nr:233 BMW M3 E46 -04 Porsche 964 -90 Porsche 944/968 (Banbil) Porsche GT3 Touring -18 Toyota GR Yaris -20 Toyota GR Yaris -20 |
||||||
En fråga av ren hypotetisk karaktär.
Om jag förstått det rätt så är poängställningen i min klass ( sub 286 hk) 30 till frykis och 27 till mig även efter gelleråsen. Om vi då leker med tanken att både frykis och jag kommer till Mantorp och kör time attack med resultatet att jag vinner och frykis kommer tvåa, det betyder att vi båda får samma slutpoäng. Vad avgör totalvinsten i klassen? Nu är jag inte ett dugg tveksam på att Frykis vinner om han kommer då han är grymt snabb men allt KAN hända ju ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Poängtabellen uppdaterad efter Gelleråsen, och inför avslutningen på Mantorp:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/39 _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Trevligt, snabbaste klassen är väl kanske inte så spännande längre då vinnaren i klassen och totalt redan är klar men i "långsamma" klassen kan fortfarande vem som helst i listan bli totalvinnare och DET är allt lite ball.
Ett önskemål hade varit att man kunde anmäla sig till Time attack samtidigt som banträffen, som det är nu kan man fortfarande inte anmäla sig till Mantorps Time Attack meden bankörningen varit öppen ganska länge. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Anmälan till säsongsavslutningen är öppnad.
Tidpunkten då vinnarna ser till att säkra upp ![]() ![]() Prisutdelning under avslutningsfesten med applåder och skumpa ![]() www.bmwsc.com _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Leveranstid från US of A finns inte en sportmössa.. Dessutom så har vi inte sett dig köra Mantorp än! ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
Re:
Herregud med ursäkter han har, hela världen är full av kopplingar, jag tror du är rädd för Mjölbykurvan helt enkelt! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Inte med mina nya monsterbelägg ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11782 besök totalt |