| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till BMW Cup på Knutstorp 4-5 Aug är öppnad
|
<< 1, 2 8048 besök totalt |
|
Re:
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Jag vet att det även kommer lite prylar från moderklubben, dock inga 550D här iheller
Hade ju varit skoj att höra lite kreativa förslag på hur man vinner priser. Snyggaste avåkningen Galnaste omkörningen Grymmaste starten Dagens förare eller vad? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Är det tillräckligt bra priser kan man ju satsa på alla fyra ovanstående samtidigt
_________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||
|
Re:
Precis, full fart i starten förbi alla, strunta i och bromsa kör ut i fållan men red ut det och kom tillbaka samt ta pallplats DÅ kan vi nog till och med få Måns och dansa ballongdansen!
Ett extrapris klart på Knutan för BMW Cup:
Ett års fritt medlemskap i BMWCS (värde ca 400-450 Kr) per segrare i resp. klass. (Max ett per person om någon planerade att vinna två deltävlingar... )
Fler extrapriser kommer (Patrik är ute och fiskar). _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Inte illa! bra:) _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Trevligt _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Vi Std är lite trögstartade, men när vi väl får upp farten så
Måns! Du måste hjälpa mig, känner mig inte ett dugg förbannad eller upprörd, jag kör som bäst när jag fått något påhopp modell grövre! Så snälla hjälp...... Vad har hänt med extra pris kategorin äldst bil i Std som är vit ???????? Kategorin äldst förare kan vi skippa i år! Blir för många priser för mig men sen såg jag att Lennart B är anmäld så man hade inte vunnit det heller. Mohaaaaaaa
_________________ Per-ola Mattsson |
||||
|
P-O,
eftersom du ska få äran (igen) att skyffla runt mig under Ringtaxipasset i ditt vrålåk så kan du räkna med att få höra både de ena och andra
Moderklubben kommer att ha Concours d'Elegance på Knutan. Fast vi planerar en Lit de parade för E21:orna
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Lit de parade ? Har inte det med någons död att göra? Är det då i samband med värsta avåkning där E21a ger upp andan. För de E21 jag sett tyder nog på att ryktet om dess död är något överdriven.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
Förenade Bil sponsrar med lite extra priser i helgen till Cupåkarna utöver den ära och berömmelse, fina poäng i tabellen, en stor pokal och en kall flaska Pommac som annars står på spel
Ett STORT till Förenade Bil!
Hur man skall bära sig åt för att få ta del utav detta offentliggörs på förarmötet på lördag morgon
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Det är våra cuprepresentanter som bestämmer detta, men jag håller med dig Mr Mattsson! Lottning eller seriens snyggaste vita E21a kanske är det mest rättvisa? _________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till BMW Cup på Knutstorp 4-5 Aug är öppnad
|
<< 1, 2 8048 besök totalt |