Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Gran Turismo 4 PS2 VS Reality
<<   1, 2
2828 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Rodge skrev:
Andrew Petrykowski skrev:
Rodge skrev:
om man kollar på sonys europas playstationsida http://www.scee.com står det att GT4 släpps i april 2004. Har ju kommit ut en del demos via olika speltidningar. Ok, inga spelbara demos utan bara videos, men så gjorde sony om jag inte minns fel för de övriga tre gt spelen också.

om du kollade på deras hemsida för ganska exakt 4månader sedan så stod det 31'a December

Har kollat lite från och till på deras hemsida sedan i januari och det har hela tiden stått april under den tiden.

Vad jag försökte säga var att de är riktigat duktiga på att ändra datum i sista sekunden. Ska försöka vara lite mer tydlig i framtiden
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Jag antar att det var GT4 som Peter Sundfeldt körde i Motorjournalen idag?
Nya concept M5:an var det ju iaf på den där japanska banan som verkar så omåttligt populär.

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Anton Lillsund skrev:
Nya concept M5:an var det ju iaf på den där japanska banan som verkar så omåttligt populär.

GT4 Prologue antagligen ja

För er andra kan jag gladeligen (med ironin i rösten) medela att GT4 numera förväntas släppas i europa till augusti
Citera
Rodge
Varberg
Här sen Mar 2004

Andrew Petrykowski skrev:
Anton Lillsund skrev:

GT4 Prologue antagligen ja

För er andra kan jag gladeligen (med ironin i rösten) medela att GT4 numera förväntas släppas i europa till augusti

Då kan jag lägga till med sanna ironi i rösten att det nu är framflyttat till första oktober.

Hittade en annan sida om GT4. Den mest komplett billista (Enligt dem själva i alla fall)
http://www.gtplanet.net/forum/t-35057.html

Gran Turismo 4 PS2 VS Reality
<<   1, 2
2828 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande