Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 21705 besök totalt |
Re:
Enligt SBF kommer inte några störra saker ändras. Reglerna borde komma väldigt snart. Har du frågor om reglerna så ställ dom i Timeattack delen så får du bäst svar. Glöm inte anmäla dig, platserna går åt ganska snabbt nu.
_________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||
|
||||
Re:
Ska din mail via PM till mig så får du anmälnings formulär. Sen så får du gå in på http://timeattack.nu/ och anmäl dig till nyhetsbrevet så slipper du missa viktig info i forsättningen. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||
Så nu känns de som julafton varje dag , nu är en OMP skruvbur beställd och imorgon åker jag och hämtar mina coilovers !
![]() |
||||
jahapp , dåligt med bilder på sistone , men just nu bygger jag en ny läpp till fronten med cornersplitters =)
|
||||
Jaha tiden går... nu har de landat coilovers
![]() ![]() nu snickrar jag lite aero grejor splitter fram bla ![]() ![]() detta kommer bli en plugg , sen får garage grannen gjuta av i kolfiber senare =) nu behöver jag "BARA" bygga ett nytt insug sen kan jag starta motorn igen , sen ska bakvagnen ner och rustas upp med lite godis ![]() Sen fick jag ett mail igår ![]() Hej Johnny! Din anmälan har granskats och betalning är bekräftad som klar. Vi på TimeAttack.nu är stolta över att ha dig ombord som förare i Sveriges Time Attack mästerskap. Du har blivit tilldelad följande startnummer: 52 |
||||
|
||||
Om ni vill ha dom senaste uppdateringarna från vårat garage konstant , gå in på www.facebook.com/teamhbmotorsport och tryck på gilla knappen =)
|
||||
|
||||
fick dit bakvagnen idag , men sen passa inte gamla topplagringarna på coilsen
![]() |
||||
Lite smått fick jag gjort igår fast att det blev arbete fram till 20.00 , byggde ett spash skydd till tanken så dom inte gnäller på att man har tanken i bilen sen =) , och så gick nån timma i svarven så jag fick gjort lite hylsor å doningar så jag får på coilsen idag =)
Idag blir inte mycket mek då vi måste rensa lite i garaget , imorgon siktar jag på heldag och få ner bilen på hjulen igen ![]() Nästa problem blir att få tag på eller bygga ett insug som jag blir nöjd med , sen kanske man få provstarta IGEN ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Jaha då har jag fått tummen ur och tagit tag i elsystemet . så här såg det ut i fredags
![]() Första problemet var att jag ville flytta på säkringsboxen , men det va ganska korta kablar till den så det va bara å lägga ner ... efter lite funderade fick jag ett ryck och kastade ut HELA elsystemet , varenda kabel i bilen även nya kabelhärvan till sprutet... ![]() efter en liten stund såg det ut såhär ![]() sen va det bara att börja om från början . drog in hela vems kabelhärvan på nytt monterade säkringar och relän precis som jag ville ha det , kändes riktigt skönt att slippa kompromissa ![]() å sen va det bara att dra fram kablar till lysen mm .............. =)" nu blir det tillbaka till garaget och fortsätta löda kabel ![]() |
||||
|
||||
|
||||
nu sitter buren i bilen , lite bök å få in den men efter lite demontering av stolar och instrumentpanel så satt den där den skulle , nu ska det svetsas lite plattor innan den åker tillbaka till jobbet för lack
|
||||
Jaha inte så mycket som händer just nu , håller på just nu med målning av splash skyddet till tanken, hoppas få lite tid i helgen till att göra klart buren och elen
![]() fick även mail från england idag om att mina plastrutor beräknas vara klara på fredag ![]() ![]() nu bjuder jag på några bilder på buren provmonterad i bilen ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
jaha jag tror dom här är omborrade ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 21705 besök totalt |