| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bra däckstrycksmätare?
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4535 totalt) |
Klockrent! En sån ska jag ha! Men med tryckmätare så måste man ha en kompressor. Duger det med en sån där liten sak som man pluggar in på 12 volt taget från uttaget i kupen? orkar den med ett mobilt liv där den ska fylla gummiringar med luft?
_________________ /Anton Lillsund |
||
http://www.biltema.se/products/produ Har inte svikit mig ännu på ca 20 användningar. Fast den kan ta lite tid på sig om det är lite luft i däcket.. men inte så farligt som man kan tro. Fast den manometern ska man inte lita på
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
VM i trådlyft!
Frågan är ytters aktuell för mig... Vart hittar jag en vettig däcktrycksmätare idag?? _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||
|
Re:
OKQ8 hade också nåt liknande vill jag minnas nån nämnt (liten analog grunka med rimlig luftningsventil, Biltemas är lite liten så det tar lång tid att sänka tryck). Nån nyare tråd om lyfttrycksmätare kunde du väl hittat?
|
||
|
Ja de kanske fanns nån nyare... Men jag sökte på "däcktrycksmätare" å tog första tråden som verkade handla om det.
Jag har en sån där lite pryl från biltem nu. Men jag skulle vilja ha en lite större. Typ sån dom sålde förrut. Ingen som har något tips om en sån? _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bra däckstrycksmätare?
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4535 totalt) |