|
Struve
Öckerö
Här sen Nov 2003

13 Nov 2012 21:40
Senast ändrad av Struve, 19 Nov 2012 17:48, ändrad totalt 2 gånger
Mullsjö via Jönköping till Älvsjö i V70N efter E4
Åker hem efteråt så jag tar ingen övernattning, kan köra båda vägarna.
Vi delar på soppan
Hör av Er här eller PM, kan ju plocka upp folk efter vägen så man måste ju inte åka hela vägen heller, tänk på miljön nu
_________________ Per Erik Struve
Lek: Miata MX-5 NB
Bruks: XC60
Sommarbruks: Vectra OPC
|
krister Andersson
Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002

14 Nov 2012 14:50
Senast ändrad av krister Andersson, 18 Nov 2012 18:28, ändrad totalt 1 gång
Edit , är nog utan bil .
_________________ Krister Andersson.
Finspång - Kalix
BMW 325ti
En upptagen Man
|
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Trådstartare

16 Nov 2012 00:03
Jag åker ner till Tjockhult redan på to morgon, om det passar nån så är det bara att haka på. Sö eftermiddag går det en C5 till Gävle igen.
|
Struve
Öckerö
Här sen Nov 2003

19 Nov 2012 17:46
Re:
Feeeel
_________________ Per Erik Struve
Lek: Miata MX-5 NB
Bruks: XC60
Sommarbruks: Vectra OPC
|
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002

19 Nov 2012 18:41
Re: Samåknings- och logitråd för rejsafesten 24/11.
Rolle Scirocco skrev: | Pär Hansson skrev: | Startade en ny tråd enligt topic.
Själv kan jag ta medåkare från Gävle. Tiden är anpassningsbar. Nån gång mellan fre em och lö em lär det väl bli.
Tyvärr kan jag inte ordna logi.
OM det inte löser sig på annat sätt för någon/några kan jag ev agera lite taxi mot bränslekostnad. Men längre än till typ Sundsvall vill jag nog inte åka och vända.
GÄ-STHLM kostar det gratis. |
Några i Sthlmsområdet som vill åka limpa till och från?
Blir vi 5-6st så finns det gott om plats, pris ungefär som taxi till och från men det går ju att ta en tur runt på stan eller något också.
Blir vi fler, så billigare.
8st är ungefär komfortgränsen, 9st kan man sitta men då är det trångt. Hmm, vi har ju åkt 14st också...
Vill vi ha skumpa får någon eller jag åka förbi bolaget och ordna...
Jag behöver veta i ganska god tid för att styra upp chaufför etc. Planen är att limpan hämtar upp och eventuellt lite cruising, och sedan när festen är slut hemlämning eller påstantur.
Det går ju även för utsockens medborgare att bli hämtade vid centralstation, bromma flyg, hotellet etc.
Ps, limpan har varit med i svensk tv och rikskändis Ds |
Nu börjar det bli dags att boka chaufför om limpan ska rulla runt, finns det intresse?
Bifogar en enkel bild hur det kan se ut, varför och hur är nog bäst att inte veta. Detta är en av de ytterst få bilder som tagits inifrån.
_________________ Roland Johansson
|
Markus E
Här sen Jan 2010

20 Nov 2012 00:11
Rolle Scirocco skrev: | Rolle Scirocco skrev: | Pär Hansson skrev: | Startade en ny tråd enligt topic.
Själv kan jag ta medåkare från Gävle. Tiden är anpassningsbar. Nån gång mellan fre em och lö em lär det väl bli.
Tyvärr kan jag inte ordna logi.
OM det inte löser sig på annat sätt för någon/några kan jag ev agera lite taxi mot bränslekostnad. Men längre än till typ Sundsvall vill jag nog inte åka och vända.
GÄ-STHLM kostar det gratis. |
Några i Sthlmsområdet som vill åka limpa till och från?
Blir vi 5-6st så finns det gott om plats, pris ungefär som taxi till och från men det går ju att ta en tur runt på stan eller något också.
Blir vi fler, så billigare.
8st är ungefär komfortgränsen, 9st kan man sitta men då är det trångt. Hmm, vi har ju åkt 14st också...
Vill vi ha skumpa får någon eller jag åka förbi bolaget och ordna...
Jag behöver veta i ganska god tid för att styra upp chaufför etc. Planen är att limpan hämtar upp och eventuellt lite cruising, och sedan när festen är slut hemlämning eller påstantur.
Det går ju även för utsockens medborgare att bli hämtade vid centralstation, bromma flyg, hotellet etc.
Ps, limpan har varit med i svensk tv och rikskändis Ds |
Nu börjar det bli dags att boka chaufför om limpan ska rulla runt, finns det intresse?
Bifogar en enkel bild hur det kan se ut, varför och hur är nog bäst att inte veta. Detta är en av de ytterst få bilder som tagits inifrån.
 |
När på dygnet är detta tänkt då? Till partyt? Aldrig åkt "limpa"
_________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h
Porsche 924
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

20 Nov 2012 00:16
Vi är några som kommer ta pendel norr ifrån till festen. Pma om vi vill mötas upp
_________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden.
|
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002

20 Nov 2012 00:22
Markus E skrev: | När på dygnet är detta tänkt då? Till partyt? Aldrig åkt "limpa"  |
Kör vi så till och från, man kan ju inte komma som en rockstjärna och åka som en luffare hem
_________________ Roland Johansson
|
Markus E
Här sen Jan 2010

20 Nov 2012 00:26
Rolle Scirocco skrev: | Markus E skrev: | När på dygnet är detta tänkt då? Till partyt? Aldrig åkt "limpa"  |
Kör vi så till och från, man kan ju inte komma som en rockstjärna och åka som en luffare hem  |
Om det blir fler så är jag på.
_________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h
Porsche 924
|
John Nilson
nyköping
Här sen Jun 2004

21 Nov 2012 01:48
Hade planerat att slagga i södertälje, men där var det tydligen upptaget,
åker gärna med någon(nyköping, kan även köra upp men ej hem, har bil vid behov)
eller sover någonstans (kan somna precis vartsom, men helst ngrlunda väl tempererat).
_________________ John Nilson
|
|