Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (4234 totalt) |
Motorn sitter fram på bilen men det är mer en mittmotor för den slutar typ vid sidan om föraren
![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re: Bara en rå bil.
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
"Suicide is painless" ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Wankel var nåt som vi snackade om men då varken jag eller finnen har kunskaper inom ämnet och alldeles för lite tid och vilja för att sätta oss in i det hela så skippar vi det. Då kör vi hellre på konceptet "alldeles för stor volvosnurra med för mycket mos för denna bil"
Det gäller bara att hitta nån dum jävel sen som vågar framföra den på 402meter när vi har bättre utväxling för ändamålet. Jag älskar mig själv alldeles för mycket för att försöka ![]() |
||||||||
Nu är den färdiglackad också! Nu fattas bara en dragkrok på Pv'n så kan den agera dragbil
![]() ![]() ![]() |
||||||||
Hojta bara till.......jag kör den... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
Finns varken plats för v8 (oavsett modell tror jag, kanske en rover) eller passagerare. Men vad gör väl det, ingen är så dum att de vill åka med skulle jag gissa på
![]() |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (4234 totalt) |