Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 30558 besök totalt |
Re:
Ja precis det stämmer..jag har mest borrat loss alla gamla fästpunkter till styrväxel och motor och flytta styrväxeln lite längre ner och närmre balken för att vinna lite utrymme. _________________ Kim Olofsson |
||||||||||
Re:
Var läser man att man inte får modda framvagnsbalken? Eller faller det under typ det som inte står att du får göra får du inte göra? _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||||||||
Re:
Om jag inte minns fel från mina samtal med regl gruppen är framvagnbalken är fri att modda så mycket du vill du kan bygga en helt ny om du vill. Skicka ett mail till regl gruppen om det är aktuellt så får du 100% svar. Rickard detta har vi varit inne på förut om jag inte minns fel ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Re:
Ja och när spjuvern kollade fick man inte röra den _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Missa inte mitt tips, hör av dig till reglementsgruppen så du inte påbörjar något som ej är enligt reglementet. _________________ olof Johansson |
||||||||||
Re:
Eftersom flera i reglementsgruppen finns och läser här kanske de kan svara i tråden så alla får veta. Om man inte får röra den är ett förtydligande på sin plats tycker jag. Edit: Det kan ibland kanske finnas gråzoner där saker kan vara ok så länge man inte gapar om dem men detta borde vara relativt svartvitt. Därav att jag tycker vi kan lägga upp ev svar i tråden. _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||||||||
Re:
![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||||
Re:
Ska det inte vara lika för alla.. ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||||
![]() Såhär gjorde jag med balken,har också s62 i e36. Styrväxeln hamnar dock alldeles för långt bak. Skall bli kul och se hur de fungerar nu till våren. |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Re:
Givetvis skall det vara så och det är klubbens absoluta ambition att skapa ett reglemente som stödjer detta. Vi kör klubbracing där många jobbar ideellt med allt vad det innebär och precis som det står i reglementet så måste därför en högre nivå av sportslighet, ärlighet och en känsla för rent spel råda. Personligen vet jag inte vilket "case" Markus syftar på, det får du gärna förtydliga. Eftersom reglementsgruppen inte läser alla trådar på rejsa så var det bra Markus att du skickade in frågan till oss via mail precis som Olof skrev tidigare så slipper vi alla spekulationer. ![]() Svar kommer. _________________ Patrik Skoog |
||||||||||
Re:
Det kan vi göra så vet i alla fall ni som läser denna tråden svaret. Det vi också gör för att nå ut till alla medlemmar och förare i BMW Cup är att dokumentera alla svar på frågor i en FAQ. Denna finns här: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. FAQ är ett levande dokument som uppdateras allt eftersom. _________________ Patrik Skoog |
||||||||||
Re:
Inget "case". Jag spekulerade bara och tänkte att ni kanske inte vill föra diskussioner i trådar om det tex finns gråzoner i ett reglemente som inom nästan allt annat. Hur som helst, detta borde ju vara svart/vitt. Men eftersom svar dröjer utgår jag från att frågan kanske inte varit uppe. Men nu när den väl lyfts så får vi vårt svar. _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 30558 besök totalt |