Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 9049 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag är ju "lite" partisk men alltså.. Lotusen såg ju verkligen bra ut i första racet och Kimi är ju ingen dålig förare...
Men de andra teamen lär ju jobba övertid med att analysera vad som gick fel så det kan bli intressant ännu ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Iceman
![]() Mannen som redan hade haft flera titlar om det inte vore för att hans bilar under tiden i McLaren hade en tendens att ramla isär ![]() |
Jag som trodde jag hade en udda gissning, steg ett, majoriteten hade röstat Kimi och nu efter race 1 verkar det ju inte otroligt iaf även om det är några race kvar.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 9049 besök totalt |