Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (21621 totalt) |
Marussia
![]() Äntligen ett vettigt team som anlitar talangfulla unga förare och som jobbar stenhårt med utvecklingen av sin bil trots förhållandevis obefintliga resurser! Påminner om Minardi ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Man kan fråga sig hur det gick till? Vettel och Webber fick alltså besked om att slå av på tempot och spara materialet om jag förstår allt rätt, däcken i huvudsak och hålla sina positioner. Sedan dundrar Vettel om?
![]() _________________ Tomas Berg "Faster faster faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death" |
||||||||
Tidigare när Webber har släppt honom har väl varit när Vettel legat bättre till i mästerskapet. Så här tidigt finns väl ingen anledning att favorisera någon.
Det såg ju inte ut att vara helt lätt för Vettel att ta sig förbi även om han nu körde med full effekt och Webber inte gjorde det. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Re:
Red Bull Soap, det nya Big/Littlebrother konceptprogrammet............ tbc ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Jag vet f-n inte vad jag ska tycka om Red Bull-såpan/soppan!
![]() Jag vet att order hör till spelet och att förarna inte äger sina bilar, de är anställda för att utföra ett jobb. Det gjorde Webber, han gjorde som han blev tillsagd och började "cruisa" mot målflagg, och så gick det åt skogen (för Webber) bara för att den tyske lille slyngeln utnyttjade en möjlighet som kanske inte uppstått om Webber inte fått order om att skruva ner effekten och ta bilen i mål på ett säkert sätt. Så, orättvist mot Webber men samtidigt lite kul av Vettel... Radiotrafiken i slutet var grymt skoj att höra, både inom Red Bull och Mercedes! ![]() Bianchi fortsätter att övertyga, jag gissar på att han inte kör Marussia nästa säsong utan en betydligt bättre bil. ![]() Williams är en gåta! Förarna var ju så nöjda med den under vintertesten och nu flåsar de båda bottenstallen nästan dem i nacken! ![]() |
||||||||
Jag har alltid ogillat någonting hos Vettel men har haft svårt att sätta fingret på exakt vad. Nu visade han upp precis de sidor som jag inte gillar hos honom. Betedde sig verkligen som en bortskämd snorunge.
Han har ingen som helst respekt för någon och det enda som betyder något är att vinna, oavsett medel. Det är klart att målet ska vara att vinna, men inte på bekostnad av all form av sportslighet. Särskilt inte mot sitt eget team. Väldigt intressant att se skillnaden på auktoritet inom Red Bull och Mercedes, dvs Horner och Brawn. Horner kan inte känna sig speciellt nöjd över den här situationen. _________________ Peter Vighagen |
||||||||
Re:
Som det stod i Aftonbladet idag. Webber ska hem till Australien, surfa och funderar över sin framtid i Redbull. Inte för att jag personligen tror att han kommer hoppa av Red Bull nu under säsongen. Men bara vid tanken på att han inte sätter sig i bilen på fredagsträningen inför Kina utan säger upp sig på fredagsmorgonen. ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||||
Re:
Varför skulle Red Bull vilja kasta bort världsmästerskapet redan i tredje loppet för säsongen? _________________ Ola Lennström |
||||||||
Re:
Vore skönt, in med en andra förare som täcker upp snällt typ massa istället _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Tycker samma sak vore skönt om Webber fick en vettig andreförare istället för vettvilligen ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Re:
Hur långt är ett snöre , hur förstår man ironi , hur fel kan man läsa ett meddelande , hur enkelspårig får man vara ![]() Vore skoj om Vettel fick en rejäl näsbränna i mina ögon iaf. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Re:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Retoris _________________ Ola Lennström |
||||||||
Han undvek iaf kontakt denna gång. Han har lärt sig mycket sedan Turkiet 2011
![]() Innan dess var det väll Japan 2007 som Webber blev rammad av Vettel. Killen kan köra, men han beter sig som en liten unge när han inte får som han vill. ![]() _________________ ![]() |
||||||||
_________________ Ola Lennström |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (21621 totalt) |