Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 14556 besök totalt |
Re:
Jadå, det sker underverk i den grottan... ![]() Kanske dyker det upp nått ilsket och grönt ur samma håla när man minst anar det... ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
Re:
Jag återkommer med hyran inom kort. Det finns en möjlighet att vi kan få till ett lägre pris för medlemmar som vill prova på. Annars lönar det sig att köpa en transponder. Köpet betalar sig efter en säsong. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
För er som inte själva har köpt en transponder utan vill hyra en.
Omförhandlade priser med vår tidtagare för Time Attack. För nya deltagande medlemmar som vill prova på en deltävling: 200 Kr För övriga deltagande medlemmar: 300 Kr/deltävling En trevlig reducering ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Snyggt jobbat måns, nu finns det ingen anledning att tveka folks! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Anmäler mig så fort jag letat på min licens... la kortet på ett sånt där bra ställe kommer jag ihåg ![]() ![]() |
||||||
Re:
Du kan även få fram ditt licensnummer på www.sbf.se om du inte hittar det... _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Kanon! ![]() Då ska jag bara leta på bmwcs kortet då jag inte minns det nr, borde ligga brevid licensen ![]() |
||||||
Poängtabellen uppdaterad efter deltävling 2 på Kinnekulle:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/39 Rikard Ahlin debuterade och tog en överlägsen seger ![]() Annars var det riktigt jämnt i klass 2: 0,362 sekunder mellan 1:an och 3:an ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Intressant att Solaric har fått ihop 30 poäng redan Måns ![]() En förstaplats och en andraplats precis som jag ändå har han mer poäng, det kallar jag diskriminering. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Ja det gjorde han ju hahaha... det var lite väl rörigt med tiderna denna gången, hoppas transponderna funkar bättre på Mantorp. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
En liten fråga:
om klassindelningen ser ut som följande: Klass 1 (tom 285 hk): Gruppe Superschnell Klass 2 (från 286 hk): Gruppe Überschallgeschwindigkeit Skulle min 3.0:a hamna i klass 1 om man räknar de hästkrafter som lämnat efter alla år..? ![]() Dispens sökes ![]() _________________ ![]() |
||||||
Ditt vrålåk är given i klass 2.
Vi räknar alla hästar - levande som döda ![]() Daniel S lyckas riktigt bra i klass 2 med sin E36M3. Bevisligen är inte många hästar allt. Dessutom är vi trevligare att ha att göra med i klass 2. I klass 1 härjar Sjöströmmarn.... ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Kanske säkrare att addera några hästkrafter och anmäla till klass 2, vill ju inte hamna i vägen för Sjöströmmarn.. ![]() Jag är bra sugen på att testa ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Då ser vi framemot din anmälan! Ett precis lagom tävlingsmoment för oss som inte vill gå hela vägen eller som vill trappa ner ett steg ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Nice try Fröken Sjöström! ![]() ![]() ...bra där Måns ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Deal Johan
![]() ![]() El så tar vi Måns däck....han tyckte dom var slut! men jag såg minst en säsong till i dom, å du ser säkert....två!! ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 14556 besök totalt |