Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12777 besök totalt |
Re: Superstage
Ja Golfen går bra, men kommer att jobba på lite framvagns detaljer och eventuellt bromsarna, ja bilsport gjorde reportage med oss också. _________________ Peter Vinter |
||||
Hej Erik jag hade sjukt roligt, Stertman kommer att jobba lite med framvagnen byta ut lite grejor samt lätta den och även se till att kunna ställa camber fram och bak och sätta fast subframen lite bättre och eventuellt byta bromsarna, och sen kolla vad detta ger och sen nästa år eventuellt coilovers, som du vet är det en dyrbar hobby så jag tar lite i taget och på så sätt hita rätt i setupen. _________________ Peter Vinter |
||||
ajaj, Har Gullabo redan glömt min volvo som han körde 1,21sek med där han gjorde samma uttalande. ![]() SportQ du nämner är galen. Hade jag haft kapital löst så hade jag stått utanför hans dörr med plånboken i högsta hugg tills han gav upp och sålde bilen till mig. _________________ Sammy Lundin |
||||
Tror din är betydligt bättre på att svänga, men vill då åka 9or på strippen, och samtidigt klara superstage utan att skämmas, då ![]() _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12777 besök totalt |