| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2014-07-13 Ford Club Sweden's banträff på Gelleråsen
|
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (15425 totalt) |
|
Re:
Väntar med spänning på att få se lite bilder
För övrigt tycker jag att det är halva nöjet att kika i eftersnackstrådar och kolla bilder som folk tagit efter såna här event. Och en bonusen är ju om man råkat fastna på nåt foto också
Mvh
_________________ daniel nilsson Renault Megane RS250 -11 Ford Fiesta ST -08 Suzuki Baleno -97 såld Renault Megane -97 skrotad |
||
|
Re:
Takräcket kanske är en bra början?
_________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||
|
_________________ Chris Marnoch |
||
|
_________________ Chris Marnoch |
||
|
Re:
Hur går det med bilderna? Väntar med spänning. En annan glömde tyvärr kameran hemma:( |
||
|
|
||
|
Re:
Ja Hoppades dock på att det skulle finnas fler bilder på vänsterkurvan in i depåkurvan(med rumpbilder). För där stod jag och knäppte några. Men då hade jag ca. 2-3min på mig att lära mig en kamera och olika objektiv jag aldrig har använt innan
Tack för bilderna Janne _________________ Pontus Österlindh -Volvo V70 D4 - 15 -Peugeot 308 GTi -16 - SÅLD -Peugeot 208 GTi -13 - SÅLD |
||
|
Tack för de snälla orden, är det någon som vill ha en bild i högre upplösning är det bara att skicka ett pm, alla finns kvar i raw format.
Ser nu också hur tokgrönt jag lyckats göra gräset, ser ju ut som en tysk reklamfilm :-P _________________ Janne Levenrot Peugeot 306 GTI-6 - Trackdayleksak Tack till: FR Autosport - König motor |
||
|
Fina bilder!
Du råkade inte knäppa några på röd bmw med gula fälgar eller polaren i en gul seat ibiza? |
||
![]() |
Eftersnack
2014-07-13 Ford Club Sweden's banträff på Gelleråsen
|
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (15425 totalt) |