Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 8697 besök totalt |
Packa o gick igenom bilen o såg att det var ovanligt lite glykol i kärlet så fyllde på o starta bilen o då droppar det ordentligt från kylaren
![]() ![]() Så bara riva.... Visade sig att fläkten på baksidan legat för nära och nött hål på kylaren. ![]() ![]() Så någon annan får ta mina flagg pass i morgon. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Precis fått bort kylaren och står utomhus o mekar o nu är det mörkt..
Hade tänkt uppgradera kylaren i vinter, så får bli att mäta o kolla i morgon vad som får plats. Men kanske lika bra att ställa in för har precis kollat logg jag gjorde på gatan att jag har 19ms öppnings tid vid 6k rpm på spridarna vilket betyder 95% ![]() Så får bli lite uppdatering i vinter så kör jag 55sek nästa år ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Okey, mr undanfykt ![]() ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Ser tyvärr ut att bli en blöt tillställning imorgon, så några rekordtider lär knappast bli aktuellt ändå
![]() |
||||
Re:
Om det slutar regna vid 12 och solen tittar fram så kanske...? Om du inte kört på sviestad innan så går det säkert åt en heldag oavsett väder innan det blir några riktigt bra varv. Just upptorkande bana är väldigt lärorikt då man först tvingas utnyttja hela banbredden på grund av dåligt grepp för att sedan öka farten allteftersom banan torkar upp (om det nu blir upptorkande imorgon?). (Sen kan du återkomma nästa år med den andra bilen till något "testtillfälle" för vagnboksbilar och köra sub 55. ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||
Re:
Ja har kört på sviesta för flera år sedan, tyckte då att den va rätt lätt och jag har rätt lätt att lära mig nya banor, sen om det går så fort som jag önskar är en annan femma ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Yes, och inte lite regn..jag va på tids jakt och regnar det så blir det inga tider, så jag stannade hemma..Får se om jag hittar nått annat att åka på i år _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 8697 besök totalt |