Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18157 besök totalt |
om jag ska montera en såndär stryckbrädslikande anordning högt upp bakpå bakluckan så är det en torkställning för underskläderna i nomex, bara så att ni vet det... ![]() För det står nämligen inget om vikttillägg i reglementet för en torkställning, en vinge däremot straffar med 10% ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
Dina Kumho funkar nog även om det blir lite blött; du får bara ta det lite lugnare, vilket jag också kommer att göra om det regnar; jag har ingen lust att hamna i grusfållan - igen ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Öööh... hur ser schemat ut imorgon?
om jag har fått den informationen så har jag förträngt det... Jag hittar inget på www.mgcc.nu Är jag blind ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Inskrivning och besiktning kl. 8.00. Körningen börjar ca 9.00. Har fått brev från MGCC. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||||||
Tack, Patrik! ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Ring Jan och Lisa motorsport ikväll, dom ska till banan i morgon!!! http://www.janolisamotorsport.com/ 040-440437 _________________ Pär Hylander |
||||||
Hej allesammans
![]() Jag kommer också och tävlar med er ![]() Nu har jag allt (tror jag ![]() - gatlegal och nyservad bil (har kollat oljan och pumpat däcken) - hjälm, skor, handskar och overall (ligger i bilen) - licens (ligger i plånboken med körkort och medlemskortet till HMS som licensen är skriven på) - medlemskap i MGCC (har lagt postgirokvittot i plånboken) Jag har haft lite problem med ett vattenläckage som jag försökt avhjälpa idag så lite nojig är man allt. Vi syns i morgon bitti, sov gott ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Då blir du i a f inte ensam nörd; jag kommer också färdigklädd - och NEJ, jag köpte inte de röda skorna och handskarna EFTER att jag köpt en svart overall ![]() ![]() ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Tack Pär! Har köpt en del grejor av dem så de kanske kan hjälpa mig. Ses imorgon! ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||||
Märkligt att du nämner just det. Det var väl just första kommentaren du fick idag. ![]() Tack för idag. Vi ses i Minnesberg om inte tidigare. Goran _________________ Goran Obradovic Club Alfa Romeo |
||||||
Tack själv Goran! Det var "close racing" stundtals - kul ![]() Vi ses! _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
Kul att träffa så många!
Helt klart så hjälper det att ha en optimerad bil för klassen, vilket jag har i för Roadsport C nu. Så tävlingsmässigt gick det mkt bra eftersom tidsträningsresultaten är det som räknas i klubbmästerskapet. Mindre bra var att bilen aldrig vill vara helt problemfri ![]() ![]() Kul att Roadsport C blev en stor klass, tror faktiskt vi från rejsa var en stor del av detta ![]() ![]() Resultaten kommer upp på följande länk såsmåningom tror jag: www.mgcc.nu _________________ Pär Hylander |
||||||
Var där en prisutdelning? Så illa att inte vara med på den, det var inte min mening. Jag fick info/rykte om att där inte skulle vara ngn utdelning.... ska ta Fredrik i örat nästa gång jag ser honom! _________________ Pär Hylander |
||||||
Pär vann?
Grattis! ![]() Vad blev det för varvtider? Det finns visst två trådar .. Här är länken till lite bilder för er som bara tittar i denna tråden. |
||||||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Finns det fler Fredrik än jag och i så fall varför ska jag hålla för öronen? ![]() Det rådde lite oordning på platsen, prisutdelningen blev mycket försenad p.g.a att det saknades tider för RS eller nått sådant. ![]() Vid själva prisutdelningen fanns endast ca 15 MGCC medlemmar kvar. Ca hälften av pristagarna hade redan åkt hem. Prisutdelningen gällde dessutom bara tidsträningen (alltså KM1) och inte racet. Det kunde ju vara kul med någon liten pokal även för racet. Fredrik |
||||||
Sorry sorry sorry, vilken felsyftning det blev ![]() ![]() Menar ju Fredrik Svensson, FSN, alltså! _________________ Pär Hylander |
||||||
Man var väl aningen ![]() ![]() Grattis till Pär från mig med ![]() ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18157 besök totalt |