Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 21572 besök totalt |
Jag får inte heller plats med hjälm i min bil... men man får huka sig ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Inte för att jag har med det att göra, men jag tycker det är rätt skoj att hålla stumt dom sista sekundrarna och hoppas att man prickar mellanrummet mellan dom två målgångskonerna med hela bilen även och det skulle gå liiiite brett på slutet ;-) Edit, jag menar alltså att det är rätt kul utan stoppkon ;-) _________________ Pär Hylander |
||||||
Jag får det till 22 hungriga?? men jag hade oas inte några bra betyg i matte
![]() Nu är corsan lastad och allt packat, lite sömn på det här så syns vi imorgon ![]() /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
För er nattsuddare så kan jag avslöja att jag dammat av Polon ikväll för morgondagens övningar på Lunda.
Dvs slängt ut isskrapa, snöborste, kupévärmare och minst två kilo grus ![]() För tyvärr så gick ett fäste till ett stag till bakaxeln sönder på Sviestad-banan idag på Lådbilen. ![]() Jag hankade mig hem men det måste svetsas och det är inte min starkaste sida... Innan staget lossnade så började jag bli riktig vän med Lådbilen och hade otroligt kul de två 20-minuters pass som jag hann med att ![]() ![]() Det var fö en rolig blandning på bilar på plats och man fick välja mellan tre olika grupper att köra i: Vana banåkare, mindre vana banåkare och nybörjare på bana. Det var bra diciplin på förarna att blinka, hålla åt sidan och släppa om snabbare fordon(åtminstone i den gruppen jag körde i)! ![]() Träffen var ett samarrangemang mellan LCCS(Lotus-klubb som jag gått med i), Ferraristi, Miataklubben, Göteborgs sportvagnsklubb och ytterligare en klubb(som jag glömt namnet på). _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Har inte du ABS??? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Tja, nån av oss måste ha haft fel, för det blev en burgare över... ![]() /Mangan, kan inte räkna så bra... 1, 2, 3, 5, 6, etc... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Edit: som vanligt långsammare än Helena. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 21572 besök totalt |