Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 45 besök senaste veckan (64866 totalt) |
Re:
Tror att Lids kör på Toyo R888, från TWS _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||
Re:
Jag körde Toyo 888 förra året, och gör det i år igen. Tycker dom håller bra, bra grepp och bra pris. Hör med Nelzon på TWS, han har reklam runt på detta forum tror jag 08-716 52 58 _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||||
Re:
Fick tyvärr inte ETT ENDA fritt varv:( Lite för mycket folk Men gårdagen bästa tid blev 1.28.1. Min bästa tid på Mantorp är 1.25.6 _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
Längtar till nästa år har en sån bra plan för din bil.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Det var VÄLDIGT blandat vad gäller biltyper som körde racingklassen tyvärr. Därför jag planerar att köra amatör nästa gång. Mer fritt fram!
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||||
Re:
Tack, nu har man lärt sig nå nytt idag......ska absolut ta det till mig, att påpeka för nästa som gör CW åt mig! _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||
Re:
Exaktumentus.. det som troligen missades på hejningers bil när dom vägde den, eller inte missades om det var en vägning men om det gjordes för att justeras så va det en miss _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Pratade nyss med herren som utrörde vägningen och han sa att bilen hade en bra balans vid vägningen så justering behövde aldrig göras, men du har rätt, sa han om jag får låna tråden lite, är det någon som kan ge ett bra tipps på tilverkare av ledlager och länkhuvud(uniballs) av hög kvalitet? Har hört att Rodobal ska vara bra ![]() _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||
Re:
Självklart hade den bra balans då krängar satt kvar på ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Man lär sig nå nytt varje dag!! ![]() _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||
Re:
Vet du vad, kan du ordna en bra ringen setup åt mig till nästa år, så får du göra vilken instälning invägning du vill ![]() _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||
Re:
Ja visst kan vi det.. PMa så pratar vi igenom det _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 45 besök senaste veckan (64866 totalt) |