Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 1 besök senaste veckan (53770 totalt) |
Re:
Nej, reg besiktning blev det förra året, jag kan tyvärr inte så mycket om det men har hört att originalstolar och 3 punktsbälte måste vara kvar. Detta var bara en vanlig besiktning men mycket skönt att allt är ok inför Mantorp. ![]() _________________ Fredrik Regnell BMW 318d kombi |
||
Re:
Den står alltid på topp ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Andra äventyr väntar!
Det är med lite svaj på rösten som jag skriver att nu äger jag ingen m3:a mer! Idag övergick postbilen i annan ägo, det känns bra, jag tror hon får ett bra hem där hon kan sträcka på benen väldigt mycket! Denna tråduppdatering slutar här och jag säger tack och adjö! ![]() _________________ Fredrik Regnell BMW 318d kombi |
||
Får man nyfiket fråga om det kommer en ny tråd eller är kariären över för den här gången?
jag gissar att herrn fått prova Nickes bil nere på NS och sedan sagt jag MÅSTE ha en E46 ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 1 besök senaste veckan (53770 totalt) |