Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 3,2 -97 The Ringen Toy BTG 7:51 TF The End
<<   1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13   >>
4 besök senaste veckan (78145 totalt)
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

bakmotor skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Vill det sig väl så är jag där den helgen också Gabbe .
Inte 100 bestämt än men ganska troligt, vi får höras thumbs up .
Så du ska också ha bilen parkerad där i år?


Ja, vi håller kontakten !
Ja precis, kommer också ställa den där denna säsongen thumbs up

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

Gabriel Wendel skrev:
bakmotor skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Vill det sig väl så är jag där den helgen också Gabbe .
Inte 100 bestämt än men ganska troligt, vi får höras thumbs up .
Så du ska också ha bilen parkerad där i år?


Ja, vi håller kontakten !
Ja precis, kommer också ställa den där denna säsongen thumbs up


Gött, då ses vi säkert thumbs up

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Anders F@lk
Smygehamn
Här sen Dec 2003
Inlägg: 3687



Re:

Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.

_________________
Anders F@lk

993 C2
944 KULRÄSERN
997.2 GT3 3.8
GT4 2016 Ex.
964RS HÄRLIGT RÖD Ex.
BMW M3 e46 Ex.
Be yourself, everyone else is allready taken
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

964RS skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.


Ajdå... Men huven, fronten och de andra klarade sig ?

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

964RS skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.


Ajdå... Men huven, fronten och de andra klarade sig ?

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

964RS skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.


thumbs up
Nu när jag tänker på det så kanske du kan få plats i samma garage som jag vid Ringen Gabriel........

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

bakmotor skrev:
964RS skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.


thumbs up
Nu när jag tänker på det så kanske du kan få plats i samma garage som jag vid Ringen Gabriel........


Haha, om min bil ska användas som en buffé av bildelar är det mindre lockande

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

Gabriel Wendel skrev:
bakmotor skrev:
964RS skrev:
Gabriel Wendel skrev:
Blir nog kanon med den Motorn!!
Tusan också, jag åker ner för att ställa bilen helgen efter
Men vi ses säkert under året thumbs up


Tittade på dina aludörrar igår Gabriel, och dom har helt plötsligt blivit metallicgröna. Precis samma färg som Thomas bil faktiskt.


thumbs up
Nu när jag tänker på det så kanske du kan få plats i samma garage som jag vid Ringen Gabriel........


Haha, om min bil ska användas som en buffé av bildelar är det mindre lockande


Jag tyckte ju det lät som en lysande ide.....
Skämt å sido, det ska bli kul att ses lite där nere och du kanske kan stressa upp mig lite så jag släpper sargen....

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Jaha, då var premiär rundan för året avklarad tillsammans med co pilot och tillika goda vän Herr Falk.
Ömsom vin ömsom vatten.....
Till att börja med så tog jag beslut om att traila ner i år då jag varit och rotat lite överallt.
Grymt med folk ute och kalabalik i Rödby gjorde att vi fick stå där i 2-2,5h innan vi kom på färjan, 14.5h ner är nytt rekord på fel håll kan man säga.
Var vid bommen 08:00 och kom ut skapligt men redan då fyllde det på fort med folk så jag körde lite på morgonen för att vänta in lite bra varv på kvällen.
Lite småstrul (kass servo, lambdan fick spel...) men annars så funkade det bra.
Tycker inte bilen känns alls så pigg som jag hoppats och under 5000rpm så går den som en Vaz Lada, ställer till det i några lågfarts böjar där varken 2:an eller 3:an stämmer.
Men, det tråkigaste är att fuel starvation problemet är tillbaka med denna motorn som suger i sig ganska mycket mer soppa. 3 varv från full tank så måste man tanka igen thumbs down Skit också att jag inte gick på dubbla pumpar . Antingen så får jag leva med det i år eller så får jag lämna den till någon lokal snubbe därnere.
Herr Falk tog några strö tider under fre-lör i mycket trafik men aldrig några riktigt bra varv.
Väntade lite till lördag eftermiddag och tog sista varvet och satte på Harry's.
Mycket bra första halva och helt ok andra halva med bara 3 omkörningar som sinkade mig, de andra 10 släppte om fint. Bränsle problem i de 3 sista höger kurvorna men annars bra varv.
Tiden stannade på 7:53,55 vilket jag är riktigt nöjd med, under perfekta förhållanden så hade det säkert gått att kapa lite till men nu finns det logg på ett varv under den omtalade gränsen.

Stort tack till alla som var där och förgyllde helgen och naturligtvis ett speciellt till Herr Falk thumbs up .
Vill också passa på att tacka Filip på Tuneit för hjälp och support thumbs up .

Vill det sig väl så åker jag ner lite kommande helg också.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

bakmotor skrev:
Jaha, då var premiär rundan för året avklarad tillsammans med co pilot och tillika goda vän Herr Falk.
Ömsom vin ömsom vatten.....
Till att börja med så tog jag beslut om att traila ner i år då jag varit och rotat lite överallt.
Grymt med folk ute och kalabalik i Rödby gjorde att vi fick stå där i 2-2,5h innan vi kom på färjan, 14.5h ner är nytt rekord på fel håll kan man säga.
Var vid bommen 08:00 och kom ut skapligt men redan då fyllde det på fort med folk så jag körde lite på morgonen för att vänta in lite bra varv på kvällen.
Lite småstrul (kass servo, lambdan fick spel...) men annars så funkade det bra.
Tycker inte bilen känns alls så pigg som jag hoppats och under 5000rpm så går den som en Vaz Lada, ställer till det i några lågfarts böjar där varken 2:an eller 3:an stämmer.
Men, det tråkigaste är att fuel starvation problemet är tillbaka med denna motorn som suger i sig ganska mycket mer soppa. 3 varv från full tank så måste man tanka igen thumbs down Skit också att jag inte gick på dubbla pumpar . Antingen så får jag leva med det i år eller så får jag lämna den till någon lokal snubbe därnere.
Herr Falk tog några strö tider under fre-lör i mycket trafik men aldrig några riktigt bra varv.
Väntade lite till lördag eftermiddag och tog sista varvet och satte på Harry's.
Mycket bra första halva och helt ok andra halva med bara 3 omkörningar som sinkade mig, de andra 10 släppte om fint. Bränsle problem i de 3 sista höger kurvorna men annars bra varv.
Tiden stannade på 7:53,55 vilket jag är riktigt nöjd med, under perfekta förhållanden så hade det säkert gått att kapa lite till men nu finns det logg på ett varv under den omtalade gränsen.

Stort tack till alla som var där och fögyllde helgen och naturligtvis ett speciellt till Herr Falk thumbs up .
Vill också passa på att tacka Filip på Tuneit för hjälp och support thumbs up .

Vill det sig väl så åker jag ner lite kommande helg också.


Grattis, låter som en fin resa!!!
Vad gäller registret så är väl Vanos blockerad på din motor? Jag har en E30 med S50B32 som också har blockerad Vanos och upplever samma som dig.. Går inte att jämför med min andra på låga varv! Vi måste köra några varv tillsammans om du kommer ner nästa helg Jag är där lördag morgon till Måndag eftermiddag thumbs up

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

Gabriel Wendel skrev:
bakmotor skrev:
Jaha, då var premiär rundan för året avklarad tillsammans med co pilot och tillika goda vän Herr Falk.
Ömsom vin ömsom vatten.....
Till att börja med så tog jag beslut om att traila ner i år då jag varit och rotat lite överallt.
Grymt med folk ute och kalabalik i Rödby gjorde att vi fick stå där i 2-2,5h innan vi kom på färjan, 14.5h ner är nytt rekord på fel håll kan man säga.
Var vid bommen 08:00 och kom ut skapligt men redan då fyllde det på fort med folk så jag körde lite på morgonen för att vänta in lite bra varv på kvällen.
Lite småstrul (kass servo, lambdan fick spel...) men annars så funkade det bra.
Tycker inte bilen känns alls så pigg som jag hoppats och under 5000rpm så går den som en Vaz Lada, ställer till det i några lågfarts böjar där varken 2:an eller 3:an stämmer.
Men, det tråkigaste är att fuel starvation problemet är tillbaka med denna motorn som suger i sig ganska mycket mer soppa. 3 varv från full tank så måste man tanka igen thumbs down Skit också att jag inte gick på dubbla pumpar . Antingen så får jag leva med det i år eller så får jag lämna den till någon lokal snubbe därnere.
Herr Falk tog några strö tider under fre-lör i mycket trafik men aldrig några riktigt bra varv.
Väntade lite till lördag eftermiddag och tog sista varvet och satte på Harry's.
Mycket bra första halva och helt ok andra halva med bara 3 omkörningar som sinkade mig, de andra 10 släppte om fint. Bränsle problem i de 3 sista höger kurvorna men annars bra varv.
Tiden stannade på 7:53,55 vilket jag är riktigt nöjd med, under perfekta förhållanden så hade det säkert gått att kapa lite till men nu finns det logg på ett varv under den omtalade gränsen.

Stort tack till alla som var där och fögyllde helgen och naturligtvis ett speciellt till Herr Falk thumbs up .
Vill också passa på att tacka Filip på Tuneit för hjälp och support thumbs up .

Vill det sig väl så åker jag ner lite kommande helg också.


Grattis, låter som en fin resa!!!
Vad gäller registret så är väl Vanos blockerad på din motor? Jag har en E30 med S50B32 som också har blockerad Vanos och upplever samma som dig.. Går inte att jämför med min andra på låga varv! Vi måste köra några varv tillsammans om du kommer ner nästa helg Jag är där lördag morgon till Måndag eftermiddag thumbs up


Stämmer ingen Vanos och jag hade räknat med att det skulle funka med ett effekt område från 5500 upp till 7700 men det är några kurvor där det blir fel.

Absolut, hoppas vi ses!

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8062



Grymt kört, men sätt tillbaka vanosen?

Dem blir helt kass utan den..

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

erikjakan skrev:
Grymt kört, men sätt tillbaka vanosen?

Dem blir helt kass utan den..


Tack thumbs up
Tyvärr så funkar ju inte det med dessa kammarna.......
Får fundera i vinter, känns som fuel starvation problemet är ett akutare just nu.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8062



Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1989



Re:

bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
iD4
Sodi DD2
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

AL skrev:
bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL


Skiljer på olika bänkar tyvärr.. Min bil har varit bänkad i både den din bil var i och den som Thomas motor bromsats i. Min lämnad 312 något på hjulen i den bänken du var i men efter en del modifieringar (insug, sprut) så lämna den 280 whp i den bänk som Thomas motor varit i tidigare.. Man ska även ta hänsyn till om bilen bromsas på r-däck eller vanliga.

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

AL skrev:
bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL


Jo men det är inte så mycket gjort i min motor.
Hade jag valt från scratch så att säga så hade jag nog kanske inte valt denna konfigureringen men nu var motorn som sagt färdig byggd. Fanns inte mycket fräscha motorer till salu när jag köpte.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1948


Trådstartare
Re:

Gabriel Wendel skrev:
AL skrev:
bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL


Skiljer på olika bänkar tyvärr.. Min bil har varit bänkad i både den din bil var i och den som Thomas motor bromsats i. Min lämnad 312 något på hjulen i den bänken du var i men efter en del modifieringar (insug, sprut) så lämna den 280 whp i den bänk som Thomas motor varit i tidigare.. Man ska även ta hänsyn till om bilen bromsas på r-däck eller vanliga.


Gabriel, den bänk som min bänkats i till 298hk på hjulen är inte samma som han som ägde min motor tidigare. Jag har bänkat om den i vår. Han som bänkat den tidigare var milt sagt inte intresserad av att göra det.......

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Gabriel Wendel
Limhamn
Här sen Feb 2011
Inlägg: 683



Re:

bakmotor skrev:
Gabriel Wendel skrev:
AL skrev:
bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL


Skiljer på olika bänkar tyvärr.. Min bil har varit bänkad i både den din bil var i och den som Thomas motor bromsats i. Min lämnad 312 något på hjulen i den bänken du var i men efter en del modifieringar (insug, sprut) så lämna den 280 whp i den bänk som Thomas motor varit i tidigare.. Man ska även ta hänsyn till om bilen bromsas på r-däck eller vanliga.


Gabriel, den bänk som min bänkats i till 298hk på hjulen är inte samma som han som ägde min motor tidigare. Jag har bänkat om den i vår. Han som bänkat den tidigare var milt sagt inte intresserad av att göra det.......


Okej.. Jag känner inte han som har bänken utan han som gjort min (Marco Garver) lånar den bänken när han behöver kunna köra bilar och bromsa upp de. Hans bänk i malmö är obromsad Men jag har för mig att den lämna typ 305 på hjulen i den bänken där jag körde min Var har du kört den nu?

_________________
Gabriel Wendel
M2F87 - 2018
M3E36 - 7.42BTG
M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1989



Re:

bakmotor skrev:
AL skrev:
bakmotor skrev:
erikjakan skrev:
Det finns trimkammar som är vanoskompatibla annars, hur mycket mer mos gav den med dessa kammar?


Finns ju mycket men det är inte läge att skruva när man har bilen stående därnere.
Jag köpte motorn färdig så jag kan inte säga specifikt vad detta gör men motorn ger 298hk på bakhjulen så det är ingen dunder skillnad precis, bör väl vara runt 345hk i motorn.


Då hade jag funderat igen. Min Z:a ger 299,5 på hjulen helt standard hårdvara utom kolfiber insug och Grp N mapp.

/AL


Jo men det är inte så mycket gjort i min motor.
Hade jag valt från scratch så att säga så hade jag nog kanske inte valt denna konfigureringen men nu var motorn som sagt färdig byggd. Fanns inte mycket fräscha motorer till salu när jag köpte.


Färdigbyggd är trevligt. Är det originalsprut? Vanosen är ju fantastisk när den fungerar.

S50b32 börjar bli svåra att få tag på nu - tur att man har tre nu då

Är det din första tid under 8? Drar min lite för att åka ner - alla verkar ju fastna...

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
iD4
Sodi DD2
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 3,2 -97 The Ringen Toy BTG 7:51 TF The End
<<   1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13   >>
4 besök senaste veckan (78145 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande