Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 3 besök senaste veckan (239517 totalt) |
Re:
Var på Hedin härom veckan, och då var en GTR på lyften med en urtagen motor utan topplock?? Ingen där just då kunde svara vad som hänt, men jag kunde inte se några skador på cylindrar / kolvar iaf.. Trimmat? _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Re:
Andrahandsvärdet håller i alla fall bättre än växellådorna på GTR:en.. Å andra sidan så har Porsche också haft en del bekymmer med sina RS-modeller. Det går inte att få fram någon statistik, och alla inblandade kommer att förneka problemen - allt är som vanligt m.a.o. ![]() _________________ -- |
||
Det jag insåg för ett tag sedan var att GTR inte är lika extremt prisvärd som tidigare, priset har stuckit iväg lite och bilen börjar väl på strax under millen och vill man ha en Nismo blir det en kvarts mille till. Visst fortfarande mycket bil om man jämför med Porsche rent kostnadsmässigt men gapet känns inte lika stort som förr.
Själv föredrar jag nog tysken men skulle VÄLDIGT gärna testat en GTR. Helst nere på ringen såklart. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 3 besök senaste veckan (239517 totalt) |